desember

Tenk at vi er i desember allerede! Tiden går så fort, snart er det jo jul. Herregud. Heldigvis er jeg ferdig med alle julegavene, så på den fronten kan jeg slappe heeelt av! Halv skatt denne måneden, så i går unnet jeg meg en jakke jeg har siklet etter lenge. Den var ganske dyr, (kostet 2700) men jeg må ha en ny jakke. Alle jakkene mine er for kalde, og den som faktisk varmer har masse hull i seg. Så en skikkelig vinterjakke var på tide, den jeg bestilte er en dunjakke, så den bør være varm. Jeg skal vise bilder av den når den kommer, den er så syyykt fin! Digg å kunne bruke penger på seg selv i desember, haha… 😉 Ellers har jeg kjøpt litt julepynt og fått pyntet litt her hjemme. Leiligheten vår er ikke så alt for stor, så det trengs ikke så mye julepynt. Vi som er ansatt i Kid får handle for 60% i tre dager før jul, så da fikk jeg handlet litt. Handlet litt julepynt, to brikker, to jerseylaken og en siste julegave. Ble bare 600 kroner for alt, så det var ikke værst!

Se så søt denne nissen er! Hihi. Måtte bare ha den, pluss disse to glitter tre’ene. Så fine!

Så nå har’a mor fått pyntet litt til jul. Jeg gleder meg til jeg en gang får en større leilighet, da skal jeg pynte mye mer. Det finnes så mye fin julepynt! Men, jeg er ikke så veldig glad i rødt da, så jeg pynter i litt andre farger. Haha! På Kid har vi en julestil som heter ‘Fairytale’, og det er den stilen jeg liker best. Den stilen har ikke noe rødt, men mer lyse farger, masse glitter, sølv og slikt. Så fint! Jeg liker det, med en blanding av svart og litt mer ”tøffere” pynteting.

Nå skal jeg kaste meg i dusjen, og så skal jeg pakke litt før jeg drar til pappa i dag. Jeg hååper ikke broren min har omgangssyka enda. Skal ihvertfall kjøpe meg antibac før jeg drar dit, haha.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg