alltid julestemning her

Nå er jeg på Verdal hos bestemor, og skal som sagt sove over her. Vi har nettopp drukket gløgg og sett begge episodene av Jul i blodfjell. Den serien tenkte jeg å følge med nå før jul, virket ikke så værst. Får alltid julestemning når jeg er hos besteforeldrene mine, er alltid så pyntet og fint her til jul. Jeg tror ikke det er så mange som pynter så mye og har så mange fine nisser som bestemor. Haha! Derfor får jeg alltid julestemning av å være her før jul. 

Nå tenkte jeg å lese litt. Dere får ha en fin kveld!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg