uken som gikk

– Uken som gikk –


AKKURAT NÅ
Akkurat nå ligger jeg i sofaen hjemme hos besteforeldrene, med pleddet over meg. Deilig at det er søndag og jeg ikke er fyllesyk. Hehe! Eller, jeg blir aldri fyllesyk, men føler jo meg aldri helt bra etter en fyllekule heller. Enda mer deilig er det at jeg har fri helt til tirsdag, så helga er ikke helt over for min del enda.

UKENS OPPTUR
Hmm. At vi betaler halv skatt denne måneden, woho! Sier ikke nei til litt ekstra penger. Enda bedre at jeg er ferdig med alle julegavene, så denne lønna kan jeg bruke litt på meg selv. Resten skal spares. 

UKENS NEDTUR
Jeg var i litt dårlig humør i starten av uken. Jeg aner ikke hvorfor, men gikk å lurte på hvorfor i helvete jeg gadd å leve. Haha, det dårlige humøret gikk over etter noen dager da heldigvis.

UKENS CRAVING
Jeg har så sykt lyst på spekeskinke, med hjemmelaget flatbrød. Sååå godt! Spekeskinke er dyrt, men tror jeg blir nødt til å kjøpe det en dag. Sånn man skjærer i selv. Elsker å snavle det!

UKENS IRRITASJONSMOMENT
At varmeovnen på stua plutselig sluttet å funke. SÅ irriterende! Det var jo minusgrader i starten av uka, så det ble jo kjempekaldt inne. Men på lørdagsnatta starten den plutselig å funke igjen. Veldig rart.
 

UKENS LÅT

UKENS TANKE 
Har dere noen gang tenkt over at tid egentlig ikke eksisterer? Det er bare noe vi mennesker finner på. Jeg satt å tenkte på det en dag. Jeg synes jo hele tiden at tiden går så fort, men tid finnes jo ikke. Alt står egentlig stille. Utrolig rart å tenke på egentlig.

UKENS INNKJØP

Ukens innkjøp er en dagkrem, nattkrem og øyeserum fra No7. Og så har jeg bestilt hjem en jakke jeg har hatt lyst på lenge, men den har ikke kommet enda. Gleder meg til å vise dere! Håper bare at den passer.

UKENS MEST LESTE INNLEGG

Black shitday er det mest leste innlegget.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg