666

Haha, se på den søte toppen jeg fikk i posten i dag. Den er fra ebay, og kostet ikke særlig mye. Det er sånn glatt stoff, kjennes som badedrakt stoff. Jeg er egentlig ikke så glad i det, men skal bare bruke den hjemme uansett. Jeg liker best bomull, hater egentlig glatte stoffer, føles så ubehagelig å ha på. Hva heter egentlig dette glatte stoffet? Sånn at jeg ser hvilke stoff jeg ikke skal bestille senere.

I dag har jeg fri, og straks skal jeg dra på besøk til Ivan. Skal stikke innom butikken og kjøpe med noe snacks til oss, fikk så lyst på noe godt. Hehe! Ble bare et kjapt innlegg dette. Dere får ha en fin kveld!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg