posetive ting denne uken

Det er sjeldent at jeg tenker over ting jeg setter pris på, både større ting og helt hverdagslige ting. Jeg tenkte derfor å skrive ned noen posetive ting som har skjedd denne uken. Jeg tror det er viktig å tenke over det som er bra litt oftere, tror det vil gjøre oss alle til en litt gladere person. Her er noen posetive ting fra denne uken ↓

Posetive ting denne uken 

♥ Jakken jeg hadde bestilt, passet perfekt! Denne vinterjakken skal jeg ha i mange år.

♥ Jeg og Anders hadde fri samtidig fra jobb i dag. Det skjer ikke ofte, så veldig deilig å kunne sove litt ekstra lenge sammen! 

♥ Jeg har fått støvsugd hele stuen, så nå er det rent og pent her. Eller, helt rent blir det vel ikke av å bare støvsuge. Jeg hater å støvsuge, synes det er dødskjedelig. Så er superhappy når jeg er ferdig, haha!

♥ Jeg har kjøpt inn favoritt duftlyset mitt. Lukter SÅ godt!

♥ I dag kjøpte Anders yoghurt og sjokomelk til meg til frokost. Sånt blir jeg så glad for!

♥ Jeg og Anders var på besøk hos mamma i går, og det var veldig koselig.

♥ Jeg har endelig fått tatt den siste HPV vaksinen. Jeg skulle egentlig ta den i september, men det glemte jeg helt. Siden har jeg tenkt hele tiden at jeg skal ringe å bestille en ny time, eller bare gå til rådhuset for å gjøre det, siden jeg bor rett ved. Men noen ting får jeg bare ikke gjort, haha. Nå er det endelig gjort da, så da var det ute av verden. Wow, det var vanskelig ja! lol.

♥ Jeg var på overnattingsbesøk hos besteforeldrene mine, og på kvelden laget tanta mi gløgg og vi så på julekalendere på tv’en. Kos!

♥ Jeg slapp unna omgangen, wohooo! Haha, søskene mine og nesten hele familien hos pappa hadde hatt omgangen da jeg var der. Men jeg ble ikke smittet, og takk gud for det.

♥ Jeg og Anders lagde ribbe i dag, og den ble kjempegod. Ribbe er noe av det beste jeg vet! Og svoren ble skikkelig sprø også, yummi.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg