bortskjemte kattepuser

Hallo. Jeg kom hjem fra jobb for en times tid siden, og straks skal jeg og Anders lage mat. Blir cowboygryte i dag. Det er biffkjøtt og grønnsaker som blir en gryte, kjempegodt! Anders skulle egentlig på konsert i Åre i dag, men ble ikke noe av allikevel. Derfor ble han hjemme med meg istedet, så kozzzelig.♥ Jeg skal jobbe i morgen også siden det skal være søndagsåpent, så blir en rolig kveld. 

Anders hadde kjøpt noen leker til kattene i går, det syntes de visst var veldig moro. I sånn 5 minutter… Haha! Bortskjemte dyra mine.

De fikk en sånn pinne med en dusk på, og en sånn for å henge over døren så de kan leke selv. Haha, den greia på døra falt ned med en gang. Slike leker er utrolig dårlig egentlig, kattene ødelegger de med en gang jo.

Catstick! De elsker bløtfor og catsticks. Hvis det er rette smaken så blir de helt gal, spesielt Luffy. Da begynner har å frese og knurre, rare dyret. Haha! Nå skal jeg hjelpe til å lage mat. Dere får ha ei fin helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg