24 spørsmål

1. Når var siste gang du prøvde noe nytt? Jeg testet å smake på surkål her en dag. Jeg har alltid sagt at jeg ikke liker det, men har aldri smakt på det. Anders spiste det her en dag, og tvang med til å smake. Haha! Smakte ikke så aller værst faktisk, men kommer ikke til å spise det som tilbehør uansett.

2. Hvem sammenligner du deg selv med noen ganger? Det kan være alt fra suksessfulle folk, til jenter med et pent utseende. Som regel så sammenligner jeg meg selv med jenter som er penere enn meg, og som i tillegg har en jobb de tjener godt på, med hus og hele pakka. Så sitter jeg her som en taper og kan ingenting om suksess eller livet. Det er ingen spesielle jeg sammenligner meg selv med. Jeg vet jo at det er helt feil å tenke sånn, men har jeg klarer ikke å la være.

3. Hva blir du begeistret for i livet? Små hverdagslige ting, egentlig. Som når Anders kommer hjem med noe godt til meg, når sola skinner en sommerdag, når kattene kommer for å kose med meg, nye matretter. Slike ting, som egentlig ikke betyr så mye, men som allikevel betyr hele verden for meg.

4. Hvilken lekse fikk du erfare på den harde måten i livet?  Hmm, jeg husker ikke noe spesielt akkurat nå. Kanskje at jeg absolutt IKKE må kjøpe slike brød som allerede er oppskjært i butikken, sånne som står seg ganske lenge. Jeg kjøpte det for et par uker siden, og da fikk jeg den regla om at jeg virkelig aldri må kjøpe den igjen av Anders. Det var den fæleste brødskiven jeg kunne kjøpe, og den var aboslutt ikke spiselig. Hahaha, Anders altså. Jeg flirer enda. 

5. Hva skulle du ønske du brukte mer tid på for 5 år siden? Skolen! Virkelig. Jeg ser nå hvor DUM jeg var som ikke gadd å engasjere meg i skolen. Da kunne jeg i det minste hatt på papiret at jeg har fullført skolen og kanskje fått et fagbrev. Men neida, jeg dret i alt som het skole. Veldig dumt, det må dere som går skole aldri gjøre!

6. Kunne du hatt sex med en jente? Nei, aldri i verden. Altså, jeg skjønner jo at man kan ha sex med samme kjønn uten å være lesbisk/homo/bifil, men det er bare ikke noe for meg. Jeg må faktisk si æsj, haha.. Å skulle være borti en annen jente’s pussy, nei takk! Så glad jeg ikke er gutt, haha.

7. Spør du nok spørsmål, eller tar du til takke med det du vet? Det spørs hva det gjelder. Det er ikke alt jeg vil vite, så da for eksempel tar jeg til takke med det jeg vet. Men ellers så spør jeg mange spørsmål, og gjerne mange rare. Haha! Jeg spør Anders om mye, og blir nesten litt skuffet når han ikke har noe svar på alt. Jeg tror at alle andre vet alt av og til, haha.

8. Hvem elsker du, og hva gjør du med det? Jeg elsker jo foreldrene mine og kjæresten min, men på helt forskjellige måter. Hva jeg gjør med det? Hmm. Jeg er vel ikke så flink i å si til foreldrene mine at jeg er glad i dem, jeg sier aldri det til noen andre enn Anders. Anders viser jeg at jeg elsker veldig ofte, med å kysse, klemme og dulle på hele tiden. Haha.

9. Hva tror du på, men som mange er uenige i/ikke tror på? Spøkelser, haha! Jeg kjenner mange som tror på det da, men vet om maaange som ikke gjør det også. Spøkelser – eller ånder – har jeg trodd på siden jeg var barn. Slike overnaturlige ting interesserer meg kjempemye, synes det er så spennende og rart.

10. Hva kan du i dag, som du ikke kunne for et år siden? Fikse mine egne bryn, og å legge OK øyenskygge. Haha, kanskje ikke noe wow, men gøy å ha lært seg det. Spesielt å kunne fikse bryna mine selv, for å skulle fikse de hele tiden kan bli dyrt. Jeg napper dem og former dem selv, og det tar meg 5 minutter OG er gratis.

11. Tror du at gråting er et tegn på svakhet eller styrke? Ingen av delene. Man kan jo gråte uten å være både svak eller sterk. Å gråte er helt naturlig og noe alle gjør. Og man kan jo gråte ofte for at man enkelt og greit er en følsom og sentimental, uten at man er svak av den grunn.

12. Hva ville du ha gjort annerledes hvis du visste at ingen hadde dømt deg? Hm, jeg vet faktisk ikke.

13. Feirer du de tingene du har? Feirer og feirer, det gjør jeg jo ikke. Men jeg setter pris på det jeg har selvfølgelig. Jeg er glad for alt jeg har og eier. Er glad jeg har fine klær, tak over hodet, en jobb, en snill kjæreste og familie osv.

14. Hva er forskjellen på å leve og å eksistere? Forskjellen er vel at hvis du bare eksisterer, så lever du ikke. Hvis du bare sitter inne og ser i veggen liksom, da lever du jo ikke livet, men bare eksisterer. Det er mange ganger jeg har følt at jeg bare har eksistert, men ikke levd på en måte. Å kun eksistere er kjedelig, man må jo leve det korte livet man har på jorda.

15. Om ikke nå, når da? Om ikke nå, så gjør jeg det i morgen. Eller i overmorgen, eller dagen etter det. Haha, typisk meg.

16. Har du gjort noe i det siste som er verdt å huske på? Ikke drikke før jeg skal legge meg. Lol, jeg gjør det hver eneste kveld. Så løper jeg frem og tilbake på do, da. Er iiiskaldt på soverommet vårt, så er helt jævlig å stå opp fra senga. Brr!

17. Hvordan er humøret ditt i dag? Humøret er bra. Jeg gleder meg til å skrive ferdig dette innlegget, da skal jeg se dagens episode av Outlander. Den kommer ut hver mandag skjønner dere. Det samme gjør The walking dead.

18. Er det mulig å lyve uten å si et ord? Tja, det er vel det. For eksempel hvis en dame spør deg om hun er fin i denne kjolen, så bare nikker du og sier ingenting. Selv om du egentlig synes kjolen var dritstygg. Haha, litt dårlig eksempel, men dere skjønner.

19. Om du hadde en venn som snakket til deg på samme måte som du snakker til deg selv, hvor lenge ville denne personen vært vennen din da? Nå ei snakker ikke jeg til meg selv da, men tenker. Hvis venninne hadde snakket til meg på samme måte som det jeg hadde tenkt om meg selv, så ville nok ikke denne jenta vært vennen min særlig lenge, nei. Da hadde hun sagt jeg var stygg og dum den ene dagen, og kanskje det helt motsatte en annen dag. Det er slik jeg tenker om meg selv liksom.

20. Hvilke aktiviteter får deg til å miste oversikten over tiden? Nå driver ikke jeg med så mange aktiviterer da. Jeg er på jobb, og så drar jeg hjem. Når jeg er hjemme så ser jeg mye serier, og det får meg til å glemme tiden litt. Plutselig har jeg sett 5 episoder av en serien, og det er plutselig natt. Haha..

21. Om du måtte lære bort noe, hva ville det ha vært? Jeg aner faktisk ikke.

22. Angrer du på noe? Nei, egentlig ikke. Det er jo selvfølgelig ting jeg ville hatt ugjort, men jeg kan ikke gå rundt og angre heller. Det er det jo ikke noe vits i, for man får ikke gjort noe med det uansett, det ligger jo fortiden.

23. Holder du noe inne, som du trenger å gi slipp på? Ikke noe spesielt, bare småting som ligger og skurrer enda litt kanskje. Som for eksempel at jeg ble mobbet på skolen, det kan gjøre at jeg fortsatt føler meg som en liten taper. Når man har vært en ”taper” i så mange år, så kan følelsen fortsatt henge i, og det merker jeg. 

24. Når du er 80 år gammel, hva vil bety mest? Da vil nok familien som jeg har laget bety mest. Tenk så sykt, håper jeg har en stooor familie når jeg er gammel, sammen med Anders. 

 



Nå ligger jeg og bare slapper av i sofaen, under favorittpleddet mitt. Det er så sykt kaldt, jeg var ute istad for å hente posten, og trodde jeg skulle fryse ihjel de 10 meterne. Da er det koselig å bare sitte inne. Jeg har hatt fri i dag også, så jeg sto opp rundt klokka 13 i dag. Siden har timene bare flydd. Etterpå skal jeg se dagens episode av Outlander, gleder meg! Det kommer ut ny episode hver mandag på viaplay. Tror det er siste episode i dag, faen! 🙁


 
Verdens fineste og diggeste tights! Er så glad for at jeg fant denne, elsker den. Fargen er så fin, og den er så god å ha på seg. Nå skal jeg avslutte her, dere får ha en fin kveld!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg