uken som gikk

– Uken som gikk –

AKKURAT NÅ
Akkurat nå ligger jeg under pleddet i sofaen. Skal hente meg en piano yoghurt, min favorittyoghurt. Den lyse da, selvsagt. Ser at mange butikker bare selger den mørke, kan virkelig ikke forstå hvorfor. Den er jo laaangt i fra like god som den lyse! Irriterer meg sånn, haha.

UKENS OPPTUR
Det må faktisk være i går kveld da jeg skulle gå hjem fra jobb. Det var iskaldt ute, og å gå hjem tar ca 20 minutter. Plutselig kommer det en dame som jobber på samme kjøpesenter som meg, og spurte om jeg ville sitte på. Ble SÅ glad! Ble glad for å få skyss hjem, men også for at noen mennesker er så snille. Ikke alle som gidder å stoppe bilen for å spørre noen de ikke kjenner, om de vil sitte på hjem. Veldig snilt gjort!

UKENS NEDTUR
Ukens nedtur må vel bli at det er blitt så glatt ute. Da kan jeg ikke sykle på jobb, og må gå istedet. Bah! Tar 10 minutter lenger å gå, så da tar det meg ca 20 minutter å gå til jobb, og da må jeg igjen stå opp litt tidligere om morgenen. Jeg må virkelig skaffe meg bil og lappen snart, herregud hva feiler det meg.

UKENS CRAVING
Egentlig ingenting spesielt. Jeg fikk kjempelyst på banan og jordbær dyppet i sjokoalde her en dag, så da gikk jeg på butikken. Tror dere ikke jeg glemte å kjøpe sjokolade? Haha, så da ble det ikke noe av allievel, gadd ikke gå tilbake.

UKENS IRRITASJONSMOMENT
Jeg klarte å ødelegge noe på den nye jakken min. Det er en sånn knapp på hetten, jeg klarte å ødelegge den lille reimen som knappen skal være inni. Jeg rev den i to, omg er det mulig. Men det er ikke noe farlig da, og kan jo fikses. Det vises ikke uansett, så pytt pytt. Men ikke så veldig gøy å ødelegge noe på en jakke som var såpass dyr, etter bare 1 dag. Haha, omg.

UKENS LÅT

”Neste gang” av Carl Aksel. Har litt blandende meninger om den låta. Jeg synes melodien og alt er kult, men så er det teksten da. Den kunne jo vært skrevet av en 12 åring liksom, ikke så veldig bra akkurat. Skulle ønske teksten var litt kulere, så ville hele låta blitt så mye bedre.

UKENS TANKE 
Jeg kommer ikke på noe.

UKENS INNKJØP

Jakke fra bubbleroom og t-skjorte fra ebay.

UKENS MEST LESTE INNLEGG

er det mest leste innlegget.‘Julegaver til meg selv’

 

 
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg