hvor jeg nett-shopper

Jeg skal innrømme at jeg har shoppet litt ekstra i det siste. Etter jeg fikk meg en liten stilling i Kid, så har jeg hatt litt penger til overs hver måned. Det har vært ekstremt digg, for før hadde jeg nesten ingenting til overs. Derfor har jeg unnet meg litt nye klær og ting jeg har hatt lyst på. Når jeg shopper, så er det sjeldent jeg kjøper klær i butikk. Jeg liker best å handle fra nettet, for der har de så masse å velge i mellom. Og så er det jo noe med det å glede seg til det dukker opp i posten, hehe! Det er som regel kun bukser jeg handler i butikk, for de er jeg nødt til å prøve først. Uansett, jeg tenkte å fortelle dere hvor jeg kjøper klær i fra! Det finnes en jungel av nettbutikker der ute i det o store internett, og her er mine favoritter!

Her nett-shopper jeg 

Nelly.no

Jeg elsker å handle fra nelly! De har så utrolig mye fint, og veldig mye til en rimelig pris. Kjempemasse fine kjoler og topper som ikke koster all verden. Og mye annet, selvfølgelig. Leveringen er også veldig rask, pluss at det er gratis frakt. Hvor bra er ikke det?! Elsker å kunne slippe å betale frakt, for det hender jeg handler der flere ganger i måneden. Da hadde jeg nok droppet å handle så mye derfra, fordi det til slutt ville blitt dyrt på grunn av frakten. Nei as, elsker nelly!♥ Dessuten har de veldig ofte rabatt der inne, så mye jeg har handlet der i fra har jeg handlet på tilbud. Og så har jo alltids en eller annen blogger en rabattkode på lur.


Bubbleroom.no

Bubbleroom har jeg ikke handlet så mye fra tidligere, men nå i det siste har jeg det. Det er litt det samme som nelly, det er ikke dyrt og leveringen er rask. De har så utrooolig mye fint! De har også veldig mange fine kjoler, så hvis du er ute etter en julekjole, så anbefaler jeg denne siden.

Zalando.no

Zalando er også en nettside med rimelige klær, og her er også leveringen rask. Frakten er også gratis, så det er topp! Haha, hvem skulle trodd at gratis frakt hadde så mye å si. Men hvis jeg skal kjøpe en topp til 150 kroner, så kommer det 50 kroner i frakt i tillegg, så blir det ofte at jeg bare dropper det. Gjerrig, sjøh! Lol. Uansett, denne siden har litt av hvert. Noe som ikke er helt min smak som egentlig blir litt kjerring, men finner alltid noe jeg bare MÅ ha allikevel. Er egentlig en litt sånn ”mor og datter” nettside. Mor på 40 kan finne noe hun liker, samtidig som dattera på 16 finner noe. Haha, dere skjønner.

Junkyard.no

Junkyard er jo helt klart best når det kommer til sneakers og hettegensere! Her koster jo alt litt mer siden det er merker som adidas originals, FILA, nike osv. De har så utrolig mye kult! Jeg handler ikke så veldig ofte fra junkyard skal jeg være ærlig. Jeg handler for eksempel aldri sko (jeg er ikke noe skomenneske, holder meg til mine vans) og jeg handler så og si aldri gensere heller. Det jeg handler mest derfra er tightser. Men når jeg først handler derfra, så blir jeg alltid fornøyd og leveringen er alltid rask. Så tommel opp for det!

Fashionnova.com

Åååh, inne på fashionnova har de så sinnsykt mye fint! For eksempel pelsjakken til venstre, den fikk jeg så sykt lyst på nå, haha! Skikkelig fin farge. 44$ koster den, som vil si cirka 375 norske kroner. Jeg la jakken i shopping-bagen nettopp for å sjekke hva subtotalen kom på, og det ble 10$ i frakt. Som vil si ca 80-90 kroner. Derfor passer jeg på å handle alt jeg vil ha på en gang, hvis ikke kan det blir dyrt når frakten koster såpass. Pakkene kommer i løper av 2-3 uker, noen ganger har jeg måttet ventet i 4 uker. Det tar jo sin tid, men der kommer jo før eller senere uansett. Jeg har ikke noe i mot å vente når klærne er så hinsides fine, hehe! Hvordan det er med returnering aner jeg ikke, siden jeg aldri har måttet returnert noe. Men det står sikkert på siden deres.

Shein.com

Shein har veldig mye billig, nesten litt for godt til å være sant enkelte ganger. Jeg har lest at det er delte meninger om denne nettsiden, noen elsker klærne, imens andre sier de er av dårlig kvalitet. Jeg har handlet en del herifra, og ingenting av det jeg har kjøpt har vært i dårlig kvalitet iallefall. Elsker alt sammen som jeg har kjøpt! Det som er så fint med denne siden, er at man kan legge ved bilder i reviews av det man har bestilt hjem. Derfor er det mange som har tatt bilder av det de har kjøpt, både på seg og plagget alene. Da er det mye enklere å se hvordan plagget er i virkeligheten og hvordan det sitter på, og det liker jeg. Noen ganger blir man lurt av bildene, og så ser klærne annerledes ut i virkeligheten. Det er jo ganske nedtur. De har mye fint på shein, så her kommer jeg til å handle masse fra!

Sånn, det er de sidene jeg handler i fra! Når jeg handler fysisk i butikk, så går det som regel i bikbok, carlings, h&m, urban, monki og zara. De tre sistenevnte har vi desverre ikke her jeg bor da, men når jeg er i Trondheim så titter jeg alltid innom der. Fortell gjerne hvor du handler klær, hvis du handler på andre steder enn meg!

Two-piece sett fra fashionnova!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg