kjæresten’s første tattoo

Hallo! Nå er det endelig lørdag og helg for min del, og jeg har fri i morgen. Så da skal jeg sitte oppe leenge, og sove enda lenger. Haha! Jeg er slik som elsker å sitte oppe lenge om natta, det kjedeligste jeg vet er å legge meg. Jeg vurderte egentlig å drikke i dag, men siden jeg måtte jobbe til klokken 17 i dag så orka jeg ikke allikevel. Føler det blir så mye stress da, blir liksom rett hjem for å drikke etter jobb. Uansett, Anders tok tattovering her en dag! Jeg var ikke så giret på at han skulle gjøre det skal jeg være ærlig, synes liksom at tattoveringer begynner å bli litt ”ut”. Haha, sier hun som har 4 tattoveringer, og 2 av dem er ganske store. Jaja, man var ung og dum en gang i tiden (og er der enda heh). Anders skulle bare ta en liten en på underarmen da, et band som han liker. Det blir liksom noe annet enn å bare tattovere noe ”bare for at” man vil ha en tattis. Han snakker om at han vil ha fler, det har jeg ikke noe lyst til, men han får nå gjøre hva han vil. Haha!

Så sånn ser nå den ut. Her tattoveres det, imens jeg vil fjerne mine, heheee. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg absolutt måtte tattovere Ariel på armen, og en fuckings hodeskalle på låret?! Snakk om dårlig gjennomtenkt, er det mulig. Hvorfor kunne jeg ikke tattovere noe fint i det minste. Jajaaa. Anders sitter å spiller nå, men tenker å få med han på å se serie snart. Vi har begynt å sett en serie som heter ‘Godless’ på netflix. Jeg var litt skeptisk siden det var en western serie, men den virker ganske bra faktisk. Det er en miniserie på 7 episoder, men hver episode varer ca. 1 time. Så ja, så langt anbefales den.

Hehe, plager Anders litt imens han spiller. ;-))) Drit i den lange etterveksten min, jeg har ikke farget håret siden august. Jeg skal spare liiitt til før jeg farget håret på nytt, slik at jeg kan klippe tuppene litt også. Vil ikke farge håret enda siden jeg merker det sliter på håret, vil ikke klippe håret helt enda. Prøver å spare det, og det tar virkelig sin tid. Jeg har hørt at ølgjær skal funke på håret og at det vokser raskere, så det skal jeg huske å kjøpe. Jeg har gått skikkelig inn for å få langt sunt hår, så jeg vasker det så sjeldent som mulig, kurer det og prøver å la være å rette det så mye som mulig. Jeg er så misunnelig på alle dere jenter med langt hår, jeg vil også ha! Langt hår er dødsfint. Noen som vet om ølgjær funker?

Nå skal jeg avslutte her, dere får ha en fin kveld!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg