så glad jeg ble hjemme

Hey. Nå har jeg og kjæresten akkurat sett et par episoder av Godless. Hver episode varer en time eller mer, så ble litt lei nå. Nå ligger jeg her bare og hører på alt festbråket fra gaten. Fulle folk som roper over alt, haha! Byen stenger nå, så folk er vel på vei hjem eller til nach. Selv er jeg sykt glad for at jeg bare ble hjemme, får nesten litt angst av å tenke på at jeg kunne vært på byen nå.

Jeg er egentlig ikke så særlig glad i å være på byen nemlig, får litt smått angst når klokka nærmer seg by-tid, altså sånn 00-01. Må alltid drikke meg dritings først isåfall, haha. Det er så mye folk og føler egentlig jeg bare går rundt og surrer og venter på å dra hjem for å feste der igjen. Heldigvis bor jeg 1 minutt unna utestedene, så jeg pleier å dra litt frem og tilbake. Mye mer moro å være hjemme sammen med folk og spille musikk!

Nå er jeg litt sulten, så jeg skal lage meg et par brødskiver!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg