uken som gikk

 Uken som gikk 

AKKURAT NÅ
Akkurat nå sitter jeg i sofaen og skriver dette innlegget, da-ah haha! Jeg har nettopp tatt en dusj, og luksusfellen surrer i bakgrunnen. En fyr har lånt kompisen sin 160.000 kroner, og har ikke fått dem tilbake. Altså, HVEM låner bort 160.000 fordi en annen er i knipe? Jeg skjønner hvis du er rik og har råd til å hjelpe en kompis, men han her var ikke rik. Omg!

UKENS OPPTUR
Ukens opptur er at jeg fant det gamle bildet jeg kjøpte på kremmerhuset for 1 år siden, på finn her en dag til bare 300kr. Det forrige bildet ble ødelagt, og jeg har seriøst savnet det bildet haha. Det var så sykt kult! Dessuten passet det perfekt på stua. Jeg har et vindu midt i stua, imellom soverommer og stua liksom. Dere ser det på bildet under. Aner ikke hvorfor dette vinduet er der, men der er ihvertfall skikkelig stygt. Hååper at bildet kommer i morgen!

UKENS NEDTUR
Ukens nedtur er at det ble 280 kroner i frakt for å sende dette bildet, så da ble det ikke så billig allikevel. Åh! Ble jo nesten 600 kroner for det, ble jo dyrere enn da jeg kjøpte det i butikk. Jaja, verdt det! Det bildet var så kuuult.

Her ser dere vinduet over tv’en. Skikkelig lekkert, not! Lurer på hva som har vært der før, mulig soverommet vårt var en del av verandaen eller noe før. Eller kanskje det var noe helt annet, kanskje et hønsehus. Hvem vet, haha! Hadde vært så gøy å kunne funnet ut hva denne leiligheten egentlig hadde vært før.

UKENS CRAVING
Jeg gikk forbi pakker med nonstop på butikken her en dag, og måtte bare snu for å kjøpe med en pakke. Har helt glemt hvor godt nonstop er! Jeg liker det mye bedre enn smarties.

UKENS IRRITASJONSMOMENT
Det er at stuematten loer så mye og det blir masse lo overalt på gulvet. Denne hvite stuematten kjøpte jeg for 1 år siden, og nå ser den ikke ut. Den er blitt flekkete og hvitfargen er definitivt ikke like hvit lenger. Haha! Det er umulig å støvsuge den også, for alt setter seg fast imellom fibrene. Skal kaste denne matten etter jul, og kjøpe en helt flat, enkel svart en. Gleder meg til å kaste ut denne. Om noen har lyst på den, så bare si i fra. Men den er nødt til å renses.

UKENS LÅT


UKENS TANKE 
Jeg har tenkt masse på at jeg virkelig ville dødd for å kunne tjene penger av sosiale medier, helst av instagram. Herregud for en drøm det hadde vært å kunne jobbe helt selv og hjemmefra, så kunne jeg reist mye også. Jeg er nesten litt bitter på dem som tjener fete summer hver måned på blogg og instagram. Tror ikke de forstår hvor jævlig heldige de er! Jeg hadde lett mottatt hver eneste stygge kommentar med et smil, om jeg hadde hatt den økonomien og friheten. Ikke at det er galt i å jobbe i butikk og ha en ”vanlig” jobb, men helt ærlig så er ikke et drømmen. Uff, føler at livet ikke er helt slik jeg skulle ønsket og det er så kjedelig. I mitt neste liv vil jeg bli en hollywoodfrue. For real, haha!

UKENS INNKJØP
Ukens innkjøp er dette bildet jeg snakket om (men det er en julegave fra Anders), en topp fra nelly og en kjole fra bikbok. Akkurat nå har jeg ingen bilder, men skal knipse noen bilder litt senere.

UKENS MEST LESTE INNLEGG
Så forbanna typisk” er det mest leste innlegget.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg