noen serietips på en søndag

Jeg elsker å se på serier, det er ingen hemmelighet haha! Jeg er et skikkelig seriemenneske, og jeg gleder meg til hver kveld, for da skal jeg ligge under dyna og se på det jeg liker. Jeg synes netflix har kommet med så mye bra i det siste, blandt annet Punisher og Godless. Jeg ser det har kommet en ny serie som heter Dark også, og den har fått hele 8,8 på IMDB. Det er kjempebra! Så den gleder jeg meg til å se, men først skal jeg se ferdig Godless. Jeg har ligget i flere timer og sett på den serien nå, og nå har jeg kommet til siste episode. Jeg digger serien, så utrolig bra! Lol, jeg er så glad for at jeg ikke har unger, slik at jeg heller kan titte på serier hele dagen. Haha! Uansett, jeg tenkte å komme med noen serietips til dere. 

GAME OF THRONES

Først og fremst må jeg bare tipse om Game of thrones, selv om dere alle sikkert har hørt om serien og sett den allerede. Hvem har ikke liksom, haha! Og hvis dere ikke har, så MÅ dere se denne serien. Den er så latterlig bra! Beste serien jeg har sett, ever. Denne har fått 9,5 på IMDB. Jeg sjekker alltid ratingen på alle filmer og serier på IMDB før jeg ser på, for ratingen der har alltid rett. Det dårligste er 1 og det beste er 10. Har en film fått en 7’er, så er den en 7’er. Samme hvis en film har fått en 4’er, så er den en 4’er og ikke så veldig bra. Så det er et tips til dere som ikke gidder kaste bort tiden deres på en dårlig film/serie, sjekk ut ratingen på IMDB først!


GODLESS

Godless er en serie jeg begynte å se for noen dager siden, som finnes på netflix. Det er en miniserie på 7 episoder, og hver enkelt episode varer fra 50-60 minutter, så det blir en liten film på en måte. Den er ihvertfall utrolig bra, og denne tror jeg alle kan like. Selv var jeg litt skeptisk i starten, jeg er jo ikke akkurat så veldig glad i western. Men den var langt i fra slik jeg trodde, jeg liker den kjempegodt. Nå har jeg bare en episode igjen, men den siste episoden varer i en og en halvtime, så er happy for det. Serien er ganske enkel å forstå også, og jeg liker stemningen i denne. Denne serien har fått 8,5 på IMDB. Dere må se!

OUTLANDER

Denne er så utrolig bra, må virkelig sees! Jeg startet Outlander for litt over et år siden, og så begge to sesongene på rappen da. Den finnes på både netlflix og viaplay, men netflix har bare to sesonger. Viaplay har sesong 3 også, så den har jeg nettopp sett ferdig. Gledes skikkelig til sesong 4 kommer! Men det blir nok en god stund til, siden det ikke er lenge siden sesong 3 akkurat ble ferdig sendt. Denne har fått 8,5 på IMDB.


STRANGER THINGS

Stranger things har mange av dere sikkert hørt om, og sikker allerede sett også. Men må tipse om denne allikevel, dere som ikke har sett, må se! Denne serien er ikke den beste jeg har sett, den er bra, men kanskje ikke sååå bra som alle skal ha det til. Ikke misforstå for jeg digger serien, men noen skal ha det til at den er like bra som Game of thrones, noe den IKKE er haha. Jeg liker skuespillerne i denne serien da, så utrolig flinke! Så ja, denne anbefales og jeg tror nok de fleste vil like den. Den har fått 9 på IMDB, men jeg vil egentlig si det er en 8 jeg da. Eller 7,5 kanskje.

PUNISHER

Punisher er det helle ikke lenge siden jeg starter og se, og først visste jeg ikke helt om jeg likte den. Men etterhvert likte jeg den kjempegodt, så denne må dere også få med dere. Det finnes 1 sesong på netflix, men det kommer visst en sesong 2 snart også. Gleder meg til det! Denne har fått 8,9 på IMDB. Absolutt verdt å se.

 


 

Sånn, der har dere masse å se på. Hvis dere ikke er som meg da, og har sett alt sammen. Hehe! Jeg orket ikke skrive noe om hva hver enkelt serie handler om, jeg er så dårlig på å forklare så det får dere sjekke opp selv. Haha.. Ellers har jeg skrevet et likt innlegg tidligere om hvilke serier jeg vil anbefale, og det innlegget finner dere HER.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg