kommer aldri til å slutte med juvederm

Jeg satt og bladde bak i arkivet for å se hvordan leppene mine så ut før, siden jeg har glemt hvordan de så ut før jeg fylte de. Jeg ble overrasket over hvor mye mindre de var, eller tynnere. De var egentlig veldig skrukkete før, det tenkte jeg aldri over men jeg ser det nå på bilder. Jeg er så utrolig fornøyd med mine nye lepper, jeg kommer aldri til å klare å slutte med juvederm nå. Kommer til å fylle de til jeg dør, haha! Produktet skal holde i et år, men håper det holder lenger enn det. Leppene mine har en så utrolig fin form nå, og de er mye mer jevn. Ikke noe skrukker, hehe! Rosinlepper er jeg ikke så giret på. Jeg har funnet frem et par før-etter bilder, slik at dere ser forandringen litt bedre.

Jeg fylte på første gangen nå i august, og så fylte jeg på enda en gang i starten av oktober. Jeg trodde at det holdt med en gang, men siden de sprøyter inn så lite produkt om gangen, så ble det sånn at jeg fylte på enda en gang for å få det resultatet jeg ønsket. Det er dem som bestemmer hvor mye man skal fylle, og de fyller bare litt og litt om gangen, slik får man best resultat. Enkelte injeksjons”spesialister” bare gønner på og fyller på alt med en gang, men slikt blir det jo ikke noe fint resultat av. Det sier jo seg selv. Ikke særlig fint med sprengte lepper, herregud det er så stygt! Det er så utrooolig mange jenter med stygge overfylte lepper nå i dag, jeg skjønner ikke at de synes det er fint, og ikke minst at de som gjør det for dem faktisk velger å gjøre det. For guds skyld, fiks leppene dine til noen som kan det. Jeg fikser mine hos ei dame som heter Elin på injeksjonspesialisten i Trondheim, men hun pleier å holde til i Levanger av og til også. Faktisk i samme gate som der jeg bor, så veldig snedig for meg!

Meeen nok om leppene mine! Jeg har nettopp kommet hjem fra jobb, og snart kommer Ivan på besøk. Anders dro på jobb istad, derfor skal jeg og Ivan spise middag sammen i dag. Det blir løvbiff med bearne, chips og brokkoli. Nam! Jeg kan ikke huske sist jeg spiste løvbiff faktisk, det er veldig lenge siden. Jeg synes det er godt da, jeg har bare glemt at det finnes. Haha! Jeg elsket løvbiff som barn, og brukte å spise det ofte da jeg var på besøk hos mormor og morfar. Tror jeg og Ivan skal se på Hjemme alene 2 i kveld, elsker Hjemme alene filmene. Må få trykket litt julestemning inn i dette hodet, det er jo julaften om bare 6 dager. Desember har gått så fort at jeg skjønner ingenting, snart er det jul liksom og plutselig er det vår igjen. Vel, vi har mange kalde måneder foran oss enda, men plutselig så er våren og sommeren her igjen. Nok babbel fra meg nå, skal rydde litt her før besøket kommer. Dere får ha en fin dag! 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg