trøtt og ustabil

Nå skriver jeg i halvsøvne her, jeg er så sykt trøtt! Ivan har nettopp dratt, og det frister mest å bare sovne på sofaen. Vi så Alene hjemme 2 istad, og jeg måtte kjempe for å holde meg våken. Haha! Jeg sov i bare 5 timer i natt, og det kjennes mildt sagt. I tillegg er aunt red på besøk, så jeg bytter på å være nedfor og ha angst, til å sitte å le meg ihjel fordi jeg er så overtrøtt. Ustabila<3 

I dag hadde jeg fått en pakkseddel i posten om at en pakke fra ebay var kommet, så jeg dro til post i butikk da. Der var det kø skal jeg si dere! Tror jeg sto der og ventet i 15 minutter, men regner med det kunne vært verre. Jeg ble ganske skuffet over tingen jeg bestilte da, for TUSENDE gang var det jeg bestilte mye mindre enn jeg hadde trodd. Altså, bildene på ebay lyver så sykt. Er så ofte at det jeg bestiller er bittelite, lol. Jeg skal vise dere i et eget innlegg, så orker jeg faktisk ikke skrive mer, haha. Er så trøtt, så jeg skal avslutte her. Sovner sikkert, haha!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg