helt frisk og ebay-fail

Hallo! Nå har jeg og Anders nettopp spist taco. Det var skikkelig godt, har nesten ikke spist noe i dag. Ellers har jeg har vært på sykehuset, og der fikk jeg vite at jeg er helt frisk! Eller, frisk har jeg jo alltid vært forsåvidt, men jeg har jo arvet en genfeil som heter lang qt-tid. Qt-tiden var ikke lang(?) og hjertet mitt slo som normalt, derfor trenger jeg heller ikke medisiner. Det er jeg så glad for, for man kan få symptomer som tyngre pust, man blir lettere sliten når man trener osv. Noe jeg ikke vil ha, så glad jeg slipper det! Ellers har jeg fått pakket inn litt gaver, så nå er alt i boks før jul. Vasket leiligheten gjorde jeg en dag også, så nå kan jula bare komme. Har ikke baket de 7 bakstene da, men tror jeg overlever det, haha! I morgen skal jeg jobbe, og så er det jul for min del. Drar til Verdal i morgen kveld, og der blir jeg til 2. juledag. I år skal jeg feire hos mamma, vi pleier å feire annenhvert år hos pappa og mamma. Kjenner jeg gleder meg skikkelig til å spise julemat nå, hihi!

Haha, jeg må bare vise dere en ting jeg fikk i posten fra ebay her en dag. Jeg hadde bestilt en supersøt hello kitty kopp, men den var jo mye mindre enn den så ut på bildene. Jeg hadde altså bestilt hjem en mini-kopp, haha. Jaja! Søt var den uansett da, så kan jo bruke den som en dipp-kopp eller noe. Den blir nok litt for liten til å drikke av, isåfall må jeg sikkert fylle på drikke hele tiden. Haha! Det er ikke første gang at det jeg bestiller fra ebay er mye mindre i virkeligheten. Bestilte for eksempel en rosebukett en gang, trodde det skulle være normal størrelse på de liksom, men rosene var kjempesmå, lol.

Den var jo søt da. Skulle bare vært liiitt større, hehe!

Anders som viser sine sirkus skills! Her ser dere bildet jeg bestilte hjem også. Elsker det! Nå skal jeg legge vekk pc’en og så skal vi se en serie som heter ‘Dark’ på netflix. Den har fått kjempebra rating, så gleder meg til å se! Noen av dere som har sett den?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg