bilder fra julaften

Hallo! Det ble plutselig noen dagers pause her, men jeg har ikke orket å rote frem bloggen. Haha.. 2.juledag festet jeg, og vi var vel ikke i seng før rundt halv elleve på morgenen. Jeg har seriøst vært helt ødelagt, og det er først nå jeg begynner å komme meg. Haha, uff. Jeg fester ikke så ofte lenger, men når jeg først gjør det, så skal jeg ærlig innrømme at jeg fester ganske hardt. Hater den fulle meg egentlig, har ikke lyst til å røre alkohol ever igjen. I dag våknet jeg klokka 14, og la meg tidlig i går, så jeg har sovet i 15 timer. Det var syykt godt! I går var jeg på jobb, så ble ikke så mye søvn den natta.

Uansett! Jeg tenkte å vise dere noen bilder fra julaften, de har jeg enda ikke delt her på bloggen. Vi begynte med å spise hjemme hos mormor og morfar, og etterpå dro vi hjem til mamma for å åpne pakker. 


Søte Snipp, haha! Tror ikke han syntes det var så kult å ta disse bildene, hehehhh.
 


Simon og Johannes, brødrene mine. 🙂
 


Hele gjengen samlet hjemme hos mormor og morfar!
 


Mormor og morfar.
 


Mamma som åpner opp en bursdagsgave, hun har jo bursdag på selveste julaften!
 

Etter å ha åpnet alle pakkene, så spilte vi et spill som heter ”stor i kjeften”. Haha, ganske moro spill egentlig! Man skal ha en sånn greie i kjeften, og så skal man si setninger og de andre skal prøve å forstå hva du sier. 


Hahaha omg!

Jeg hadde på en svart kjole fra bikbok, kjøpte den da den var på 30%, så ble bare litt over 200 kroner for den. Helt enkel, fin kjole!

 



Ser det ble liiitt mange bilder i dette innlegget, haha! Men bedre enn ingenting, eller hur? Nå kom jeg og Anders nettopp hjem fra tanta og onkelen min. Hele familien har vært der og spist, så det var koselig. Nå skal jeg bare slappe av, så blir det jobb i morgen igjen. Jobber bare 10-15, så blir bare en kort dag. Jeg tenker å vise bilder av julegavene i et eget innlegg, siden det ble så mye bilder i dette innlegget. Fikk så mye fint!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg