ny bok

Hallo! Nå har jeg spist tomatsuppe til kveldsmat, jeg holdte på å sulte ihjel. Det ble bare en halv grandis før jeg startet på jobb i dag klokken 16, og det er man ikke mett lenge på akkurat. Jeg våkna klokka 14 i dag, så det var bare rett opp og ordne seg og spise noe raskt før jeg dro på jobb. Jeg har vært så trøtt i det siste, jeg bare sover og sover når jeg kan. I går leste jeg i en bok, men ble så trøtt etter 6 sider at jeg til slutt sovnet. Sov helt til Anders kom hjem fra jobb 22.30, og da var jeg jo lys våken. Så vi så en film som het «Catch me if you can» før vi begge la oss. Den filmen var bra, så den anbefales, tror det var på netflix vi så den.

Nå skal jeg lese litt før jeg legger meg. Fikk en bok som heter Naboparet til jul, og så langt liker jeg boken.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg