svidd av 8000,- i dag

Hallo! Nå har jeg akkurat spist middag, det ble chicken curry i dag. Det spiser jeg ikke så ofte, så de få gangene jeg spiser det er det veldig godt! I dag har jeg hatt fri, så har fått gjort noen små ærender i dag. Jeg sto opp klokka 11 slik at jeg skulle rekke alt før jeg, Anders og svigermor skulle på kino klokka 17. Meeen selvfølgelig hadde dumme Levanger kino endret på kinoprogrammet helt plutselig, så filmen gikk klokken 12 istedet. TOLV på formiddagen, HVEM drar på kino da???? Omg, så forbanna irriterende! Jeg hater Levanger kino. Kan ikke Levanger se til å fikse en skikkelig kinosal her?! Bah… Da må vi heller dra til Verdal istedet, og der går filmen 19.30. Vi skal se den 12. mann, jeg gleder meg skikkelig! Alle jeg kjenner som har sett den har sagt at den er veldig bra, så det gledes.

Åååh, håret mitt begynner å få en fin lengde. Klarer nesten ikke vente til det har blitt skikkelig langt! Planen er å spare det helt ned til rumpa, haha. Jeg kjøpte ølgjær på matbutikken i dag, det skal visst være bra for både hud og hår. Det skal visst være helt jævlig å drikke da, men jeg gjør alt for et fint og sterkt hår. Hehe! 

Siden jeg og Anders hadde fri begge to i dag, så skulle han være med meg og se etter en bærbar PC. Jeg hadde surfet litt på nettet, og fant en PC i gull. Altså OMG! Men desverre var skjermen litt for liten, det var bare en 13 tommer og det blir litt for lite. Jeg er litt nøye med slik skjønner dere, jeg liker at både PC, mobil, TV, høytallere og slikt skal se pent ut, samtidig som det skal være bra. Jeg er nøye med sånt, hehe! Men det er ikke så enkelt å finne en PC som ser bra ut, så tenkte jeg fikk klare meg med en vanlig svart en. Meeen så fant jeg en 15,6 tommer i rosegull! Haha, i tillegg er den bra, så da ble det den. Den kostet 7999kr, så i dag har jeg svidd av over 8000 kroner. Storhandlet nemlig i dag også, slik at vi har mat i noen dager fremover. Mesteparten av PC’en betalte jeg med julegavepengene mine da, så da ble jeg ikke helt blakk allikevel. Ellers fikk jeg en liten pakke i posten i dag også, og så fikk jeg en dødsfin Daniel Wellington klokke i posten i går. Skal knipse bilder av alt senere! Jeg gidder ikke begynne å ta bilder når det er mørkt ute, da blir alle bildene helt elendige. Jeg leker med tanken om å kjøpe meg et ringlys, det hadde vært helt perfekt. Men slikt tar jo litt plass, koster sikkert en del også vil jeg tro..?

Snille Anders som hjelper meg å fikse alt på den nye PC’en<33333 Haha! Det er skikkelig rart å sitte på den nye, jeg er jo så vant med Anders sin. Jeg har sagt til han i en evighet at jeg skal kjøpe min egen, men det har aldri blitt noe av. Nå begynte han å få nok av at jeg stjal hans, så var på tide å skaffe en egen, hehe! Nå skal jeg lese litt i boka mi før vi drar på kino. Jeg leser fortsatt ‘Naboparet’, og jeg elsker den! Synes den er skikkelig spennende og bra, så den anbefales til alle. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg