uken som gikk

 Uken som gikk 

AKKURAT NÅ
Jeg har nettopp tatt meg en dupp på sofaen, ble plutselig så trøtt. Jeg sov ikke lenger enn 10-15 minutter da, men det hjalp faktisk. Litt tidlig å legge seg enda, fikk uansett ikke sove mer heller. Anders har også sovnet, så han ligger som et slakt i andre enden, haha! Jeg ser litt på ‘Liv og død’ på tvnorge, bra program.

UKENS OPPTUR
Det må være kjøpet av PC’en og klokka mi. Begge to var veldig gode kjøp, som jeg ble veldig fornøyd med. Føles bra når man han brukt en del penger på noe, og så blir man ordentlig fornøyd!

UKENS NEDTUR
Jeg kan ikke huske å ha hatt noen nedturer denne uka. Digg!

UKENS CRAVING
Jeg har cravet smågodt etter hvert middagsmåltid, haha! Ellers har jeg hatt veldig lyst på pære, så har sørget for å ha pærer tilgjengelig her hjemme hele tiden. Litt sunnere med pære også, hehe!

UKENS IRRITASJONSMOMENT
At det ikke finnes noen klokkereimer (iallefall ikke Daniel Wellington reimer) som passer mitt håndledd. Jeg var å skulle justere inn klokkereimen min hos Bjørklund siden jeg ikke fikk det til selv, og da kunne hun fortelle at det ikke fantes noen reimer som passet meg. Alle reimene er 15cm i omkrets, og håndleddet mitt er 13. Så jeg burde hatt 13,5, og ikke 15cm. Irriterende, jeg har jo håndleddet til en 10-åring!
 

UKENS LÅT

Digger melodien på denne sangen, men synes desverre at Sophie Elise ødelegger sangen litt. Jeg er ikke noe fan av stemmen hennes, jeg synes helt ærlig hun ikke er noe flink til å synge. Ikke misforstå, jeg liker henne godt, hun er flink til mye annet. Bare ikke synging. Men ellers er sangen kul/fin!

 

UKENS TANKE 
Jeg tenker at verden seriøst kommer til å gå under om kanskje 50 år, pluss minus. Det virker som om ingen gjør en innsats for noe for å ta vare på verden, verken når det kommer til kjøttspising, bilkjøring, bruken av plast, sløsing av vann, produsering av unger osv. Jeg gjør helt ærlig ikke noe spesielt for å ta bedre vare på verden jeg heller. Men jeg tror at en dag så har alt gått så langt, at alle bare gjør endringer i panikk fordi verden er blitt så ødelagt. Jeg VET at den dagen en dag blir å komme, og jeg håper for guds skyld jeg ikke lever da.

UKENS INNKJØP

Ny PC, en søt vaskevott, klokke og nytt øyevippeserum. Og så kjøpte jeg den nyeste boka av Linnea Myhre, i pocketutgave. Gleder meg til å lese den!

UKENS MEST LESTE INNLEGG

Svidd av 8000 i dag” er det mest leste innlegget.

3 kommentarer
    1. Så mange fine innkjøp du har hatt. Grattis med ny pc….super fin<3 Veldig lik uke som meg når det kommer til inntak av smågodt, haha:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg