spraytan?

Hey! Jeg kom til mamma for ikke så lenge siden, tenkte bare å komme på besøk og sove over til i morgen. Det er lite jobb på meg denne uken, så tenkte det var greit å komme seg ut av leiligheten litt. Jeg og Anders har bare slabbedasket hjemme hele helgen, og det har vært godt! Det føles ut som om jeg har en liten ferie, skal ikke på jobb igjen før på fredag. Nå sitter jeg i sofaen hjemme hos mamma og ser på flammene i ovenen, mens det er helt stille i huset. Koselig, jeg skulle virkelig ønske jeg hadde en vedovn selv. Det er seriøst et must når jeg kjøper noe eget! Det finnes jo ikke noe mer koselig og avslappende enn å se på flammene. Blir helt trøtt av det!

Verdens beste jakke! Den er så varm og god, helt klart det beste kjøpet jeg har gjort på en stund.
 

Jeg kjøpte meg ølgjær her om dagen, et kosttilskudd som skal være bra for hud og hår. Jeg blandet det med juice for første gang i går, og fyyysj så fælt det var! Jeg ringte mamma for å spørre om det fantes noen andre måter for å få i seg dette her, (haha) men det var bare å drikke det. Det finnes i pilleform også, men kroppen tar visst ikke til seg alt da. Da var det bare å tvinge det i seg med lukket nese, og da gikk det ned allikevel. Jeg brakk meg et par ganger, men det gikk. Haha! Håper håret vokser litt fortere av det her, men det gjør det sikkert ikke. Håret mitt vokser ca 1 cm i måneden, og nå har jeg tatt mål av hvor lang etterveksten min er. Så skal jeg måle igjen etter en måned, håper håret har vokst litt lenger enn 1 cm. Det er lov å håpe, haha!

Jeg føler meg skikkelig blek for tiden, eller rettere sagt, jeg er blek. Da jeg var 16 år tok jeg sol flere ganger i uka og var veldig nøye med at jeg skulle ha farge på kroppen, og slik holdt jeg på i flere år. Så ble jeg eldre, og det å være brun var ikke like viktig lenger. Nå synes jeg faktisk det kan være ganske fint og sexy å være blek, bare ikke på meg selv. Hudfargen blir ser så ujevn ut når jeg er blek, i tillegg føler jeg meg som et lik siden jeg er ganske tynn. Haha.. Jeg har ikke så lyst til å begynne å ta solarium igjen, fordi det er dyrt og fordi jeg vil ta vare på huden. Jeg synes det er viktig å ta vare på huden, den skal man tross alt ha hele livet.

Derfor har jeg tenkt litt på spraytan, men har alltid lagt den tanken til side fordi nesten alle jeg har sett som har brukt det, har sett mer oransj ut enn brun. Å se oransj ut er jeg ikke så veldig giret på. Men så så jeg at noen la ut bilde med spraytan her en dag, og jeg ante ikke det var fake brunfarge før jeg så hashtagen #spraytan. Kanskje jeg burde teste det ut allikevel, jeg får søke litt rundt og se hva som er best på markedet. Noen tips? Jeg vil ikke være blek lengeeeer, haha!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg