mitt 2017 i bilder > januar – juni

Jeg får vel slenge meg på ”året som gikk” jeg også! Alt i alt så har 2017 vært et fint år, og her er noen minner fra året 2017. Jeg deler bilder og skriver litt under dem, helt frem til juni, og så deler jeg resten av året i et annet innlegg. 🙂

2017

– Januar –


Jeg startet året med å bli små syk, og var bare hjemme og slappet av. Her er jeg med Suzie, hehe!


Jeg hamstret inn litt julebrus før de forsvant fra butikkene. Trenger vel strengt tatt ikke stresse med det i janurar, julebrusen er jo i butikkene i flere måneder før de får solgt vekk alt.


Hahaha, hva skjer her? I januar i fjor hadde jeg kort hår!


Det snødde masse i januar, da er det så fint å ta bilder!

– Februar –


Dagene begynte å bli litt lysere, og jeg fikk skikkelig vårfølelse. Det var jo ikke vår heelt enda, men det var så fint vær i februar, så det føltes slik!


Hahaha, rare Loffen!


Jeg og Anders kjøpte to nye bilder til stua. Så fine! De er fra desenio.


Jeg og mamma var ute å spiste lunsj før jeg dro på jobb. Denne kyllingsalaten er seriøst den beste jeg har smakt! Kyllingen var så saftig, brøet perfekt sprøtt og dippen var utrolig god. Vi dro dit senere en gang igjen, og da var kyllingsalaten endret på, og var ikke i nærheten så like god.


Jeg leste boken om Dewey som jeg lånte, og kjøpte boken Det fjerde offeret. Den har jeg ikke lest enda, og har faktisk helt glemt at jeg har den. Den virker jo ganske spennende, så den må jeg lese asap.


Suzie ble sterilisert hos veterinæren. Stakkars lille bebisen min.♥ Men hun kom seg raskt!


Jeg og Anders dro til en jalla-sjappe der de selger masse rar utenlandsk mat, som er rett ved siden der vi bor. Vi måtte jo sjekke ut litt forskjellig, og jeg kjøpte blandt annet en leskedrikk og en brus. Leskedrikken smakte PYTON! Brusen var heller ikke noe god, så den gikk rett i vasken. Haha! Nudlene vi kjøpte var god da, så de skal jeg kjøpe flere av.


Vi hang opp en hylle over tv’en. Jeg tør ikke en gang fortelle hvor mange ganger den der vasen har falt ned fordi Anders har spilt for høy musikk… Nå skal jeg seriøst kjøpe antiskli for å sette under den. Lol!


Jeg prøvde å lære kattene å gå i bånd, men det var ikke bare-bare. Vi har jo egentlig ikke lov til å ha kattene ute her på grunn av husverten, men til slutt dreit vi i det og slapp dem ut allikevel. Mohahah! Stakkars kattene kan jo ikke bare være inne, så vi slipper dem ut når han har dratt hjem fra kontoret sitt her.


– Mars – 



Jeg kjøpte meg verdens beste tøfler fra ebay. Haha, elsker disse og er helt avhengig av dem hjemme. Beste kjøpet i 2017, hahah!


Kjøpte to nye bøker på mammutsalget. Bak lukkede dører var såå bra, den må dere lese! Den andre har jeg faktisk ikke lest enda.


Jeg kjøpte catnip til kattene, og skrev på bloggen at dette var dop for dem. Da fikk jeg en kommentar på bloggen om hvorfor jeg vil dope kattene mine. Hallo, det er jo ikke skadelig og er helt ufarlig, man kjøper dette på dyrebutikken liksom. Jeg vil jo ikke skade kattene mine!


Paradise hotel begynte igjen, så da satt jeg spikret foran TV’en hver dag for å følge med. Haha, gleder meg skikkelig til årest sesong!


– April – 


Jeg skrev et innlegg om bakdeler og fordeler ved å ha katt, det kan leser HER!


Jeg kjøpte et svindyrt vippeserum, og det fungerte som fy! Vippene ble dritlange, haha!


Det ble påske, og jeg kjøpte inn masse solo og godis. 


Sesong 3 av The affair kom ut på HBO, den serien er sååå bra! Jeg likte den ikke så godt først, men så begynte jeg å like den mer etterhvert. Sesong 3 elsket jeg, så mystisk og rar.

– Mai –


1. mai hadde jeg og Anders vært sammen i 3 år, tenk det! ♥♥


Jeg fikk noen fine roser av han på denne dagen, så søt!♥


Det var endelig vår, og jeg knipset mange vårlige bilder.


I starten av Mai dro jeg og familien i konfirmasjon til søskenbarnet mitt som bor i Sande. Vi bodde i en slags hytte i Holmestrand, og det var så fint og idyllisk der! Skikkelig koselig og fin plass. Det var skikkelig varmt den dagen vi skulle i konfirmasjon, og jeg hadde på meg en langermet, litt tjukk kjole. På formiddagen holdt jeg på å koke ihjel, haha!


Det ble 17.mai, og den feiret jeg hjemme på Verdal med familien.


Det begynte etterhvert å bli varmere ute, så jeg og Anders satt ute og solte oss. Det var i mai vi slapp ut kattene alene for første gang også, og dere kan tro de var glad og nysgjerrig. Vi hadde ikke samvittighet til å stenge dem inne lenger, spesielt ikke nå som det begynte å bli sommer. Grunnen til at vi holdt dem inne var på grunn av husverten, han liker ikke katter, så han ville ikke ha dem ute her. Men vi fant en løsning på det, og slipper dem ut etter han har dratt hjem fra kontoret han har nede her.


Spiste masse melon, nammis!


…ooog jordbær, hehe!


Jeg fant dette bildet av Suzie, og hun har såå mye kortere pels her! Haha, ser helt rart ut. Nå har hun mye lengre og tjukkere pels, er vel fordi hun har vinterpels nå sikkert?

– Juni –


Det ble skikkelig populært med spinners, det tok jo helt av haha! Så jeg måtte selvsagt kjøpe en selv også, nå aner jeg ikke hvor den er.


Luffy som nyter skyggen!


Jeg kjøpte hagemøbler. Det ble fint på verandaen vår! Der satt jeg masse i sommer.


Jeg, mamma og søskene mine var på Trondheim sykehus for å høre litt om genfeilen som vi kanskje hadde arvet. Etterpå dro vi til sentrum for å kikke litt før vi dro hjem. Etterpå dro vi ut og spiste med mormor, morfar og Anders. Var en fin dag egentlig! Angående genfeilen, så var det bare jeg av søskene mine som hadde det. Men så viste det seg at graden min er veldig liten, så jeg slapp medisiner. 


Jeg gikk noen turer sammen med Ivan, og knipset bildene over.


Jeg hadde bursdag 30. juni, og ble 24 år. Tenk at jeg blir 25 i år, uææ! Jeg fikk bestemme middagen denne dagen, så da ble det biff med poteter, brokkoli og bearne. Nam! Min favorittmiddag delux.

Sånn, det var fra janurar til juni! Neste del kommer om ikke så lenge. 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg