ny bok nytt liv

Hallo! Jeg har nettopp vært og hentet en spisestol som hører til spisebordet, svigermor var så snill og kjørte meg. Jeg klarte å ødelegge den ene stolen sist jeg festet her hjemme. Jeg sto og danset oppå stolen, jeg var ganske full og plutselig falt jeg av stolen. Jeg trynet med kjeven rett inni stuebordet, og stolen knakk seriøst i to. Jeg fikk ikke med meg at den knakk en gang, dagen etter så jeg bare at det manglet en stol. Haha, omg! Skal ikke drikke på 100 år. Så etterpå er det bare å begynne å montere ny stol, hehe! Er ikke så vanskelig da. Snart får jeg besøk også, Mona kommer en tur før vi drar på kino klokken ni. Vi skal se Insidious, så det gledes. Helt ærlig så husker jeg ikke en dritt av de andre filmene, men det gjør sikkert ikke noe. Regner med det er en ny historie uansett, det er det jo alltid på skrekkfilmer. Om jeg ikke husker feil så sugde de to(?) andre Insidious filmene, så håper denne er bra.

Jeg har blitt ferdig med Naboparet boken, og nå har jeg nettopp startet på den nyeste boken av Linnea Myhre. Hver gang du forlater meg, heter den. Det er en roman, og selv om jeg er lei av romaner så liker jeg denne så langt. Jeg er litt forvirret da, vet ikke om boken handler om henne, eller om hun bare har funnet på det hun har skrevet? Så at hun hadde sagt at deler av boken handler om henne, så jeg vet ikke helt. Hadde ikke boken handlet noe om henne i det hele tatt, så hadde jeg ikke orket å lest boka. Anywaysss, jeg har flere bøker som ligger ulest, så etter denne vil jeg lese en thriller. Det er det jeg liker best! Ikke krim, men thriller. Etterforskningsbøker (og serier/filmer for den saks skyld) er jeg ikke så fan av. Hver gang jeg begynner på en bok, så tenker jeg på boken hele tiden og føles ut som om jeg lever i boken. Haha! Blir nesten litt trist når jeg har lest ferdig, som om livet er over. Hah! Neida.. Da er det bare å finne en ny bok å lese. Ny bok – nytt liv!

Jeg har gravd litt i smykke og ring mappen min, det er så mye der jeg ikke husker at jeg har. Derfor så jeg igjennom alt jeg hadde av smykke og ringer, og da fant jeg noen ringer og et smykke som jeg likte veldig godt. Smykket har jeg helt glemt at jeg har, og det er så fint! Jeg tok det på med en gang. Egentlig så er jeg ikke så glad i smykker, men dette var såpass lite at det føles ikke i veien. Jeg er ikke så glad i ringer heller, men synes de passet så godt sammen med klokka mi, hehe.

Elsker smykket! Lakket neglene svart har jeg også gjort, samme med tåneglene, hihi. Jeg har hatt blank neglelakk en stund nå, men trives helt klart best med mørke negler. Jeg har skikkelig lyst til å fikse neglene mine, altså fakenegler. Jeg vil ikke kjøpe sånne for å lime på, den synes jeg faktisk er stygt. Jeg har lyst til å gjøre det til noen, men desverre er det så dyrt at jeg vet ikke om jeg vil legge penger i det. Har lyst på svarte negler med litt glitter i, hehe! 

Forresten, noe som irriterer med skikkelig er at alle disse bildene over her ser mye skarpere ut på lightroom. Med en gang jeg lagrer de over i bildemappen min, så ser jeg at bildene blir mye uklarere. Hva gjør jeg med dette, er det noe feil jeg gjør? Bildene er jo så klare og fine i lightroom, men med en gang jeg exporterer de til bildene mine så blir de uklar. Hva gjør jeg med dette?? Så sykt irriterende! Og enda verre igjen blir bildene når jeg laster de opp på bloggen. Om noen kjenner til problemet og vet hva man skal gjøre for å løse det, please tell!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg