året 2017 – juli > desember

Her kommer året som gikk, del 2!

2017

– Juli –


Jeg og Ivan kjedet oss en varm søndag, så vi bestemte oss for å gå en tur. Vi gikk over halsan, og holdt vel på rundt en time. Vi stoppet der han gikk på skole, og jeg begynte å desse mens jeg så på den fine utsikten. Haha, å desse er så gøy! Etterpå dro vi innom butikken og kjøpte noe snacks, og satte oss ved brygga. Etterpå gikk vi en runde på Nesset før vi gikk hjem. Dette var en skikkelig koselig dag! Savner den litt.


Jeg og Anders skulle reise på ferie til Danmark, sammen med familien min på pappa sin side. Derfor skulle bestemor og bestefar passe kattene våre, så da måtte de inn i bur. Det var ikke særlig populært, å inn i bur altså. Haha, litt av et styr å få dem inni der. De mjauet hele veien til Verdal, haha stakkars!


Vi kom oss frem til Danmark, og første dagen kjøpte vi oss pizza på deling. Haha, se på denne gigantiske pizzaen!


Det er utrolig fint i Ribe (som var plassen vi var på i Danmark) og helt syyykt idyllisk! Altså, SE på bildene over! Virkelig en drøm. Dere aner ikke hvor mange fine bilder jeg tok her. Hehe! 


Vi var i dyrepark en dag, og der var det slik at noen steder kunne man kjøre inn til dyrene.


De andre satt og så på fotball en kveld, så jeg og Linnea dro ut og tok noen bilder av hverandre. Elsker bildene!


Jeg og gjengen dro på stranda en dag, og det var så fint der! Vi kjøpte også verdens største iskrem som dere ser over, yummi!


Vi var i legoland en dag, og det var jo selvfølgelig gøy! Men allikevel så er det ikke så mye for voksne der, men gøy allikevel. Hadde det ikke vært for ungene som var med på turen, så hadde jeg nok heller valgt en litt mer ”hardcore” fornøyelsespark. Hehe!


Til slutt dro vi til København, der skulle vi være siste dagen. Da ble det en del shopping på meg og Anders, og det var gøy! Så utrolig mange butikker der.

– August -​


Jeg tok juvederm i leppene, og kunne ikke vært mer fornøyd! Husker jeg gledet meg skikkelig, for dette var noe jeg hadde hatt lyst til lenge. Jeg kommer aldri til å slutte med dette!


Jeg, Mona og Ivan dro for å se Annabelle 2 på kino. Filmen skuffet egentlig, nummer 1 var mye bedre.


Denne måneden hadde jeg 2-3 uker ferie, og selvfølgelig regnet det nesten hele tiden. Flott… Haha, så typisk.


Jeg lå over hos bestemor en dag, og nøt sommeren i den fine hagen hennes.


Jeg begynte å se på Game of thrones for første gang, og jeg ELSKET serien! Gud, for en rå serie. Jeg så alle sesongene på 3 uker, haha!

– September –


Anders lastet ned et spill som het Until dawn, et skrekkspill. Det var skikkelig creepy faktisk, og jeg ble skikkelig stresset av hele spillet. Jeg greide å gjøre slik at nesten alle døde, hahah!


Jeg leste boken En av oss, og den var kjempebra. Anbefales!


Det begynte å gå mot høst, og alle de fine høstfargene kom frem. Høsten er virkelig en koselig årstid!

– Oktober –


Jeg fylte i leppene enda litt mer, og denne gangen ble jeg veldig hoven og fikk blåmerker. Jeg skulle på jobb et par dager etterpå, og måtte gå på jobb med store blåmerker på leppene. Haha, ikke gøy!


Høsten slo inn for fullt, se så fint!


Jeg var hjemme hos bestemor, og tanta mi lagde noen sykt gode eplemuffinser! Eplemuffins og et glass iskald cola, det var en sykt digg combo.


Jeg gikk en tur da jeg var på besøk i Verdal, og knipset noen bilder av solnedgangen. 


Jeg kikket litt på forskjellige festdrakter, synes det er så fint. Falt helt pladask for den til høyre, altså se på deeen! Har så sykt lyst på den.


Jeg og Anders fikk en svær feriegave av tanta mi!


Anders hadde bursdag på halloween, og ble hele 27 år!

– November –


Jeg kjøpte verdens fineste fuskepelsjakke fra Cubus. Denne er jeg så fornøyd med, elsker den! Så lekker.


Vaffel laging hjemme hos bestemor!


Jeg måtte gå med sånne ledninger som målte(?) hjertet mitt, haha lekkert.


Jeg så denne julekula og fikk plutselig lyst på et svart juletre, med mange sånne på. Haha!


Jeg, bestemor og tantene mine var i Trondheim på julegaveshopping. Vi spiste på en kinesisk restaurant, maten var skikkelig god!

– Desember –


Desember startet med av ovnen våres på stua plutselig sluttet å funke. Det var ganske kaldt disse dagene også, så det ble jo iskaldt inne. Da var det godt å gjemme seg under dundynen min på stua, hehe! Ovnen startet å funke igjen etter noen dager, heldigvis. Man skulle hatt vedovn, si!


Begynte å pynte litt til jul.


Jeg var hjemme hos bestemor og drakk gløgg, og så på Jul i blodfjell. Haha, for en konge julekalender!


Jeg kjøpte meg en vinterjakke som jeg ble såå fornøyd med!


Kattene fikk seg en ny leke, haha var visst veldig gøy!


Jeg ble til slutt ferdig med julegavehandelen! Pjuh…


Jeg og mamma gikk oss en tur i vinterlandet. Hehe!


Så ble det til slutt julaften, og jeg hadde en fin dag sammen med familien! Vi var først hos pappa, deretter dro vi til mamma for å feire der.


Julegavene mine i år, fikk så mye fint!


Så ble det nyttårsaften, og den feiret jeg og Anders hjemme hos bestemor sammen med familien min der. Var en veldig koselig kveld!

Jeg hadde et fint år! Nå håper jeg at 2018 behandler meg like bra. 🙂 Hvordan var ditt år?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg