20 speik

Hei! Nå har jeg tullet meg under dyna, det er så kaldt i dag! Jeg og Anders måtte ut for å gå til butikken tidligere i dag, og vi begge holdt på å fryse ihjel. Kjennes ut som om det er 20 speik, men det var ”bare” 9 minus. Det er kaldt nok synes jeg da. Da er det godt å vite at jeg ikke skal ut noe mer i dag, og bare skal slappe av hjemme under dyna. Hehe! Tenkte å lage cowboygryte senere i dag, passer godt med en varm gryte på en kald dag som denne. Cowboygryte er skikkelig godt, kanskje jeg skal dele oppskriften med dere.

Kaldt til kattene i dag også! Jeg tok med meg kameraet på vei til butikken for å knipse noen bilder på veien, men la raskt kameraet ned i vesken igjen. Hendene og fingrene ble så kalde at det føltes som de skulle dette av, haha. I kveld blir det nok en gang en rolig kveld, skal vel se en eller annen film i kveld tenker jeg. I går så vi på Focus og World war Z, begge er brae filmer som dere må se. Jeg har sett begge før, men siden de gikk på tv’en så ble det bare sånn at jeg så de en gang til. Så der har dere to filmtips hvis dere ikke allerede har sett dem.

Nå skal dette sminkefrie trynet snavle godteri og usunnheter og få masse kviser :-)))) Haha neida, får heldigvis nesten aldri kviser. Men hvis jeg har vært usunn en hel helg og bare vært inne, så kan det dukke opp en kvise eller to. Jeg burde takket gud og den hellige makt for at jeg aldri har slitt med masse kviser i ansiktet, herregud så heldig jeg er egentlig. Tenk om jeg hadde fått kviser av godteri, slik at jeg aldri kunne ha spist det. Skrekk! Hah. Jeg er liiitt for glad i smågodt. En liten fun fact: jeg liker at smågodtet har ligget en stund i hyllene, slik at det er litt hardt. Jo hardere, jo bedre. Jeg hater ferskt smågodt, jeg liker å måtte tygge litt. Mykt godteri er jeg ikke så glad i. Nesten ALLE liker at smågodtet er ferskt, det er jo ikke noooe godt! Noen som er enig? 😀

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg