brukket nesen

Anders brakk nesen min i går! 🙁 Hah, neidaa. Det er bare sånn pore-mask greie jeg har på nesen. Husker jeg la ut bilder av denne nese masken før en gang, og skrev at jeg hadde brukket nesen og at det var bandasje. Og så trodde folk på det, hahaha lol! Jeg har hatt en liten spa-dag her hjemme i dag. Har dusjet og shavet kroppen, smøret meg inn i bodylotion, hatt på ansiktsmaske, fjernet svarte prikker fra nesen og barbert ansiktet. For ja, jeg barberer ansiktet! Eller, jeg skjærer vekk hår, men burde sikkert egentlig ha vokset istedet. Vi jenter har en del hår i ansiktet vi også, bare mye mindre hårstrå som ikke vises like godt. Men tro meg, det vises godt ute i dagslys, spesielt barten. Så gjør dere selv en tjeneste, barber ansiktet, og da spesielt barten for der er det mest hår! Man tenker kanskje ikke over det, og jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sett jenter med hår i ansiktet som de sikkert ikke tenker over. Det er jo ikke spesielt fint, så å fjerne hår i ansiktet er jeg nøye med.



Jeg følte meg så ekkel da jeg sto opp i dag, men nå føler jeg meg fresh! Jeg har følt meg litt stygg og ekkel de siste dagene, etter at jeg fikk en svær kvise og samtidig har håret føltes tørt og vanskelig. Haha, så dette trengte jeg. Det skal ikke mye til før at jeg føler meg fæl, bare en liten kvise dukker opp så føler jeg at hele ansiktet blir ødelagt og at jeg ser stygg ut.

Nå skal jeg lese ferdig ‘Hver gang du forlater meg’, har bare noen sider igjen. Jeg synes boken var helt grei, egentlig var den litt kjedelig. Det ble så mye av det samme liksom, aldri noe nytt som skjer. Ble veldig mye spiseforstyrrelser, oppkast og kjærlighetssorg. Så kanskje boken passer best for dem som sliter med akkurat det og som kan kjenne seg igjen. Ellers så var jo boken helt okei. Nå gleder jeg meg bare til å legge vekk denne og begynne på en litt mer spennende bok! Håper dere har en fin søndag. 🙂

Fryser nesten bare av å se på dette bildet. Så kaldt ute!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg