gleder meg til å sminke meg

Hallo! Jeg har nettopp sett Svenske Hollywoodfruer, siste episode i dag så det var jo litt kjedelig. Elsker det programmet, hehe! I dag har jeg hatt fri, og Anders jobber ettermiddag til sent i kveld, så jeg har vært hjemme alene mesteparten i dag. Jeg synes det er skikkelig godt å være alene av og til, selv om jeg selvfølgelig foretrekker å ha han hjemme.♥ Jeg har ikke gjort stort i dag, bare ryddet litt, og så har jeg ryddet litt i sminkemappen min. Jeg har to sminkemapper, en med sminke jeg bruker hver dag, og en med masse forskjellig dritt i. Nå har jeg fått sortert litt, og tenker å gi bort det jeg ikke bruker. Jeg har også lett over alt her hjemme etter en av mine favoritt leppestifter fra NYX. Jeg brukte den i jula, og en kveld jeg var full og skulle ta på mer leppestift, klarte jeg å rote bort den. Trodde jeg. Jeg lette først i begge sminkemappene mine, men fant den ikke, fant den heller ingen andre steder. Bestemte meg for å lete en siste gang før jeg bestilte en ny, og gjett hvor jeg plutselig fant den? I SMINKEMAPPA MI. Altså, er det mulig? Haha! Jeg lette jo oppi der hundre ganger. Skjønner ingenting… Ble veldig glad da, så slipper jeg å kjøpe en ny. Jeg var litt usikker på hva den het også. Da jeg gikk igjennom begge mappene mine så fant jeg mange NYX leppestifter jeg helt har glemt. Jeg hadde så mange fine, som jeg ikke engang visste om nesten! Alle er liquids, som altså tørker på leppene. Elsker dem, de er så utrolig bra. Kanskje jeg skal vise alle sammen i et eget innlegg?

Jeg har nok en gang hatt en sminkefri dag. Ser ikke vitsen med å sminke meg når jeg ikke skal på jobb eller noe annet spesielt. Orker ikke en gang ta på litt maskara. Det eneste jeg gjør er å rense huden og smøre på fuktighetskrem. Jeg synes det er ganske godt å gå uten sminke av og til, og ikke minst er det godt for huden. Men nå i det siste har jeg hatt veldig mange sminkefrie dager, siden jeg ikke har jobbet så mye og dermed ikke orket å sminke meg. I morgen skal jeg på jobb, og jeg gleder meg faktisk til å sminke og fikse meg litt igjen. Hehe! Jeg føler for å få freshet meg opp litt nå, så denne uken eller neste skal jeg få klippet tuppene mine og farge håret mitt. Jeg har seriøst 5 cm ettervekst nå, og tuppene begynner å bli litt slitt. Så håret trenger en oppfriskning asap!

Nå skal jeg trykke i meg noen brødskriver (kakshiv, som vi sier på trøndersk haha) selv om jeg ikke er sulten. Jeg har begynt på prosjekt å legge på meg. Jeg har jo i flere år vært misfornøyd med vekten min, men etterhvert som jeg ble eldre og fikk litt mer former, så tenkte jeg ikke så mye mer over det. Men jeg er fortsatt ikke der jeg vil være, så jeg vil opp minst 5kg til. Jeg har allerede gått opp 1kg, så dette skal jeg klare. Derfor spiser jeg oftere, jeg føler meg mett hele tiden haha! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg