mine 3 favorittbukser

Hei! Håper dere har hatt en fin helg, selv har jeg bare tatt det med ro her hjemme. I går skjedde det ikke så mye, så en film som het Split. Først likte jeg filmen, men etterhvert ble den bare skikkelig rar og weird. Så nei, den likte jeg ikke allikevel, haha! Jeg skal se en serie som heter The handmaid’s tale på HBO senere i dag, den har fått hele 8,9 på IMDB og virket ganske bra. Noen som har sett? 

 



Jeg tenkte å vise dere mine 3 favorittbukser! Her om dagen så jeg en syyykt fin levis bukse på instagrammen til carlings, så jeg måtte rett dit for å se om de hadde den inne. De hadde ikke i den fargen jeg ville ha, men hadde en annen jeg likte også i samme modellen. Så det ble så jeg kjøpte den, og så skal jeg kjøpe den andre om jeg finner den også. Skal til Trondheim på onsdagen, så skal sjekke om de har den der. Den var helt sinnsykt fin, så jeg håper de har den på noen av carlingsbutikkene i Trondheim! 

– 3 favoritter –

↑ Denne buksen var den jeg kjøpte nå nettopp, og jeg elsker den! Jeg har aldri sett de her før, så lurer på om de kanskje er helt ny, jeg vet ikke helt. Mile high superskinny heter denne, og er litt høy i livet. Jeg bruker jo ikke noe annet enn høytlivsbukser, så denne var perfekt. Det eneste minuset er at den er litt lang, så jeg må brette den opp. Eller, jeg jo ikke, men synes jeg ser kortere ut om jeg ikke gjør det. Jeg liker helst at buksene går til anklene, da ser jeg lenger ut, hehe! Dette er et problem når jeg skal handle bukser, ALLE er jo for lange!

 

↑ Denne levis buksa kjøpte jeg rett før jul, og denne elsker jeg også. Denne sitter så sykt fint på, og rumpa mi ser mye større ut i denne. Heh! Denne er også litt for lang, så bretter opp denne også.

 

Denne er fra bikbok, og den her er faktisk ankelkort! På bikbok har jeg funnet flere ankelkorte bukser som jeg har kjøpt meg, men denne er favoritten. Den er så fin og kul!

 

Sånn, det var mine 3 favorittbukser! Jeg har mange fler bukser jeg liker godt, men de her er de jeg liker best. Ellers elsker jeg de svarte dr.denim buksene mine, men det som er så synd med dem er at svartfargen bleknes veldig raskt. Etter noen vask er den ikke like svart liksom. Synd, for de er utrolig behagelig å gå med!

3 kommentarer
    1. Dette er ingen reklamasjon eller noen hint om å få deg til å lese bloggen min bare så det er klart, men om du er interessert så har jeg en fotoutfordring på bloggen nå 🙂 Ville bare si det til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg