i mitt baderomsskap

Tenkte jeg kunne vise dere hva jeg har i baderomsskapet mitt! Vet ikke hvor interessant det er. Ihvertfall, her er det jeg har i mitt skap på badet! ↓

I hylle nummer 1 har jeg sminkeservietter, hårstrikk, hårbånd, rensespray, øyekrem, nattkrem og dagkrem. 

I hylle nummer 2 har jeg to hårkurer, roll-on, NYX settingspray og bodylotion.

 I hylle nummer 3 har jeg to vippeserum, vippefarge, hårkrem for tørt hår, hårolje, varmebeskyttende spray, foundationssvamp og tre parfymer. Couture parfymen er den jeg likter best, Britney Spears parfymene synes jeg egentlig blir litt for søte. Ser ut som det står XOXO Ketchup på den fremste, haha har tenkt på det hver gang jeg ser den. Må flire! Ketchup Spears<33

 



Nå skal jeg spise noen brødskiver, og så skal jeg dra å hente en pakke som kom i dag. Jeg har bestilt en bikini fra nelly, den var på salg og var så sykt fin at jeg måtte bestille den. Jeg har ikke så veldig mange bikinier heller, så det trengs litt fler. Greit å ha litt forskjellige bikinier hvis jeg skal på ferietur i sommer. Nå hååper jeg bare at den passer over brystene. Jeg bestilte i størrelse S. Det som er litt vanskelig med å bestille bikinier er at bikinioverdelen og trusen ofte kjøpes samlet, og da blir det ofte feil. Til puppene må jeg ha M eller L, men i truse må jeg ha XS eller S. Skulle gått an å kjøpe seperat, slik at man får riktig størrelse på overdelen. Mange av overdelene er så sykt små! Blir jo alt for lite til meg, og selv om jeg har silikon så er ikke brystene mine så veldig store heller. Det skal ikke være enkelt! Hehe..

Litt senere skal jeg til mormor og morfar og spise middag, sammen med mamma og søskene. I morgen skal jeg til tannlegen i Trondheim, skal trekke en visdomstann. Tannlegen min her turte ikke gjøre det fordi visdomstanna mi var koblet til en nerve, slik at jeg kunne miste følelsen i munnen. Det vil jeg IKKE, haha, så da må jeg til spesialist. Anders fikk fri fra jobb i morgen, så han skal være med meg. Jeg skal være det til klokken 13, og etterpå tenkte vi å dra å se litt i byen. Og så tenkte vi å spise på Fridays, Anders har aldri spist der før! Nå må jeg nesten komme meg avgårde hvis jeg skal rekke å hente pakken før jeg drar.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg