home sweet home

Jeg og Anders kom hjem fra Trondheim for en times tid siden, var godt å komme hjem etter flere timer i byen. Borte bra, men hjemme best! Hehe. Jeg skulle være hos tannlegen klokken 13, så vi måtte ta toget 11. Jeg skulle som sagt trekke en litt trøblete visdomstann, men det gikk helt fint og det var over på 5 minutter. Det som var litt irriterende var at jeg ikke ble ferdig hos tannlegen før klokken kvart på to, for han tannlegen var i et møte. Assistentene tok meg inn kvart over ett ca, og stresset for å få han til å forte seg å bli ferdig. Så da satt jeg der i tannlegestolen og ventet i 20 minutter. Sånt er så typisk! Men det ble nå greit, og nå er den dumme visdomstanna endelig borte. Jeg hadde et svært hull i den, så er rart jeg ikke hadde vondt!

Etterpå gikk vi litt rundt i butikkene, og til slutt spiste vi på Fridays. Jeg kjøpte meg friterte kyllingbiter med chips, sååå godt! Altså den sausen man får med er så vanvittig god. Anders syntes ikke noe om den, og det skjønner jeg ikke, haha. Verdens beste saus PUNKTUM. Jeg kjøpte litt klær også, en bukse og tre topper fra bikbok. Kan vise i et eget innlegg senere. Nå er jeg dødstrøtt, sov bare 5 timer i natt. Det kjennes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg