et filmtips og nye klær

Hallo! Nå har jeg akkurat tatt en dusj, og ligger bare under dyna i sofaen. Sånn søndager skal være, eller hur? I går var jeg som sagt bare rolig, og var på besøk hos svigermor med Anders. Nå har jeg faktisk ikke drukket på en måned, wehey flink! Haha. Neste helg derimot, da skal jeg feste litt igjen tenker jeg. Må jo det før folk tror jeg er gravid, lol. En liten fun fact: jeg har faktisk begynt å drikke vin istedet for sprit. Før kjøpte jeg alltid vodka, men det er så dyrt at jeg gidder ikke det lenger. Derfor kjøper jeg en vinflaske av merket Gato Negro som koster 100 kroner. Da slipper jeg å kjøpe blandingsdrikke også, så blir jo mye billigere. Jeg synes all alkohol smaker fælt, så er liksom ikke så nøye hva jeg drikker. Alt smaker dritt uansett, haha!


Søte Suzie! 

Jeg tenkte å vise dere det jeg kjøpte da jeg var i Trondheim på onsdag. Jeg skulle jo eeegentlig ikke kjøpe noe, men man vet jo hvordan det går. Det ble en bukse og tre topper fra bikbok, ehe. ↓

Alt er fra bikbok, og alt er svart, haha! Svarte klær in my ♥! Buksen måtte jeg bare ha, selv om jeg har 3-4 svarte bukser fra før.  Anders ble nesten litt sur på meg da jeg kjøpte enda en. Men man kan aldri få nok av svarte bukser, jeg bruker jo nesten bare det! Denne buksen var ankelkort, og det elsker jeg. Det er ikke ofte jeg finner ankelkorte bukser, men bikbok har fått inn mange i det siste, så nå eier jeg 4-5 ankelkorte bukser. Liker! Bodyen elsker jeg, den kommer jeg til å bruke masse. Har fått en greie for skulderløse topper/bodyer, elsker det! Blir skikkelig fint sammen med et choker smykke. Jeg ryddet i klesskapet mitt her en dag, og da la jeg merke til at jeg har sykt mange svarte klær, haha. Har alltid elsket svart, og føler at det er min ”farge”, selv om det egentlig ikke er en farge. Fikk rensket ut litt av skapet mitt også, som jeg tenker å gi bort til lillesøstra mi om hun vil ha det. 

På snakk om nye innkjøp, Anders fikk de her fine skoene i posten en dag. Det var jeg som fant dem, og så viste jeg bilde av dem. Han måtte ha dem og bestilte dem med en gang, og egentlig har jeg litt lyst på dem selv også. Jeg fant de i min størrelse på Urban i Trondheim, men de er så dyre at jeg ville ikke bruke så mye penger på bare sko. Men fin er de!


Lille gamernerden ♥

Ellers tenkte jeg å komme med et filmtips til dere, tenkte det kunne passe fint på en søndag! Jeg og Anders så en film som het ‘Patriots day’ her en dag, en film som er basert på en sann historie. Den synes jeg var sååå bra! Utrolig spennende film, så den anbefales. Den kan sees på viaplay.

Bilderesultat for patriots day

Nå skal jeg og Anders begynne å lage mat. Det var biff på halv pris i går, så i dag blir det biffsnadder. Nammis, beste jeg vet!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg