testet sjokoladepizza

Jeg og en kompis testet ut denne sjokoladepizzaen i forrige uke. Jeg har lenge hatt lyst til å smake denne, men har liksom aldri orket å bruke penger på den. Ivan hadde heller ikke smakt denne sjokoladepizzaen, så vi bestemte oss for å dele på en. Jeg synes ”pizzaen” så kjempegod ut, men helt ærlig så ble jeg litt skuffet. Det som liksom skulle forestille pizzadeigen smakte ingenting, og resten smakte ikke så veldig mye det heller. Den var ikke fæl liksom, liiitt god var den jo, men tviler sterkt på at jeg kommer til å kjøpe denne igjen. Jeg trodde at deigen skulle være litt kjekseaktig, at den ble sprø etter steking, men det ble den ikke. Pizzaen hadde vært mye bedre om sjokoladedeigen var sprø, litt som kjeks. Jeg gir den terningkast 3, ikke noe wow liksom.

Tror jeg heller kjøper meg en sjokoladeplate hvis jeg får lyst på sjokkis, hehe! Nå har jeg nettopp spist tomatsuppe og en skål med frukt, men er fortsatt sulten. Noen ganger føles det ut som om jeg aldri blir mett! Jeg så nettopp litt på Fingrene av fatet som surret på TV’en i bakgrunnen, og der holdte de på å lage lapskaus. Det så sååå godt ut, så nå ble jeg enda mer sulten. Vet ihvertfall hva vi skal ha til middag en av de neste kommende dagene. Lapskaus er jo dødsgodt! Jeg er veldig glad i gryter og supper med masse ferske grønnsaker og kjøtt, beste jeg vet! Cowboygryte er favoritten så langt, herregud så digg det er. Tenker å dele oppskriften med dere en gang!

Nå ligger jeg egentlig og halvsover over dataen her, ble så trøtt. Tror jeg skal sove litt før Farmen starter. Jeg følger med på Kjendis Farmen i år, vet ikke helt hvorfor jeg gjør det. Egentlig synes jeg Farmen er ganske kjedelig, så blir nok siste gangen jeg følger med.

4 kommentarer
    1. helt tragisk at selskapet bak dr. oetker har valg å bruke penger på å produsere en pizza med sjokolade. lurer egentlig hva de holder på med og tenker på i produksjonen og styret der

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg