denne klesstilen elsket jeg som 15-åring

Bilderesultat for scene styles tumblr

Bilderesultat for scene style

Relatert bilde

Relatert bilde

Relatert bilde

Bilderesultat for scene style

Relatert bilde

Bilderesultat for scene style girl

Bilderesultat for scene style girl

Bilderesultat for emo kikky

Bilderesultat for scene style

Bilderesultat for scene style

Hahaha, omg! Denne scene stilen (som den heter) ELSKET jeg da jeg gikk på ungdomsskolen. Husker jeg forgudet de som turte å gå slik, og stalket alle ”scene queen’sa” på nettby. Jeg turte ikke å gå akkurat slik selv, da hadde jeg blitt mobbet ihjel. Men jeg brukte å tuppere håret og satte på extensions, slik at det ble stort og langt. Etterhvert farget jeg det blondt, husker enda hvor mye jeg elsket det. Haha! Jeg husker det var et par jenter fra Trondheim som hadde denne stilen, og jeg synes de var så sinnsykt pene. De hadde den perfekte scene stilen og var skikkelig populære husker jeg.
Jeg har alltid likt den litt mer rocka stilen, uten å se rocka ut, om dere skjønner hva jeg mener. Jeg er elsker svart, men ser ikke ut som noen emo av den grunn, haha.. 

 



Nå ligger jeg her i sofaen og sulter egentlig. Jeg er så sulten, men gidder ikke gå til butikken, jeg aner ikke hva jeg vil ha! Får vel be Anders om å kjøpe med noe hjem fra jobb, hehe. Jeg kom hjem for ikke så lenge siden, så skjønner ikke hvorfor jeg ikke kjøpte med noe når jeg først var ute. I dag har jeg fri, og har vært og kjøpt et stort lerretsbilde fra kremmerhuset. Jeg så det i går når jeg skulle hjem fra jobb, og tenkte at det kunne passe på soverommet, for der har vi ingen bilder. Derfor gikk jeg og kjøpte det, og bestilte taxi hjem igjen. Haha! Kunne nesten ikke gå hjem med det store bildet. Det kostet 599, men meldte Anders inn i kundeklubben og da fikk jeg 25% på det. Så da ble det 449 for bildet, så det var ikke så værst. Skulle henge opp bildet istad, men fant selvfølgelig ikke hammeren. Bahhh! Misteren her hjemme har sikkert klart å rote bort den, så bildet kommer sikkert aldri opp på veggen. Haha neida. Jeg ble så irritert fordi jeg hadde lyst til å henge opp bildet NÅ, så jeg prøvde å slå inn en spiker med håndtaket til en paraply. Funket dårlig… Hahah, jeg dør! 

Jeg kjøpte med denne bladholderen (?) fra kremmerhuset også. Er snedig å ha, og så matchet den notatboken jeg fikk i julegave. Så fin! Har fått en greie for gull og svart sammen, bare det ikke blir for mye av det. Men noen små detaljer er fint! Kremmethuset hadde fått inn noen skikkelig fine krakker og puffer også. Har sååå lyst på puffen i rosa! Vurderer sterkt å kjøpe den, men er liksom ikke noen plass til den her. Den kunne fått plass på soverommet, men tror det blir litt mye på det lille soverommet vårt. Den hadde passet skikkelig godt sammen med det nye bildet da, for det er også lysrosa. Har lyst til å kjøpe den slik at jeg har den, så kan jeg finne en bedre plass til den den dagen vi flytter til ny leilighet.

Meeen nå tror jeg at jeg nesten må komme meg til butikken, jeg sulter ihjel her. Blææ, aner ikke hva jeg skal spise i dag. Anders spiser på jobb så derfor må jeg spise alene, og å kjøpe mat til bare en person er ikke bare bare. Noen tips?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg