miss spy

Nå har jeg lagt meg, er drit trøtt! Jeg skulle egentlig legge meg for en halvtime siden, etter jeg hadde spist opp brødskivene mine. Veeel, jeg fikk vann i vrangstrupen og begynte å spy som et helvete. Jeg satt i sofaen og all maten fra kvelden kom i retur, så jeg måtte hive meg unna for å ikke spy på teppet eller i sofaen. Jeg spydde hele veien til toalettet, herregud for et styr! Jeg døde litt der og da, spy er det VERSTE jeg vet og jeg sliter alltid med å få vasket det opp. Jeg så på Anders som lå i sofaen helt skrekkslagen, og spurte om han ville vaske opp, haha. Da jeg omsider mannet meg opp til å vaske opp, ble jeg så kvalm at jeg spydde enda mer. Mer spy oppi spyet<3 Anders snudde seg i sofaen og lot som om dette aldri skjedde, mens jeg løp tilbake til toalettet. Hahahaha omg jeg ler meg ihjel! At det går an.

Kjenner jeg ble helt sliten av dette, så nå skal jeg sove, haha. Skal på jobb i morgen, og etter jobb drar jeg og Anders på besøk til faren hans. Dere får ha en fin helg!

2 kommentarer
    1. uffda, det hørtes helt forferdelig ut! jeg HATER spy jeg også. vet ikke hva jeg skulle gjort om jeg hadde spydd ut hele leiligheten hahaha.
      håper du føler deg bra i dag da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg