svarte roser



Se på de kule svarte rosene jeg kjøpte på Nille i går!  Kahler vasen min har jo stått tom lenge, så har lenge tenkt at jeg skulle ha kjøpt noen falske roser for å ha oppi. Men alle har vært så dyr, så da jeg så at det kostet 10kr per rose på Nille i går, måtte jeg kjøpe med noen. Jeg betaler ikke 40 kroner for 1 rose liksom, men 10 kroner er jo ingenting! Det ble 11 roser, og jeg synes det ble skikkelig fint. Svarte roser er ikke noe alle har heller. Jeg tenkte først å kjøpe hvite, men synes det fort blir litt jålete. Svart er mye kulere, hehe! 

Nå har jeg fikset meg, og straks skal jeg og Anders dra til svigermor. Vi skal spise saltkjøtt og rotgraut der, og jeg gleder meg helt sykt. Saltkjøtt er sååå godt, jeg dør! Før likte jeg det ikke faktisk, men de siste årene har jeg lært meg å like det. Nå er det faktisk noe av det beste jeg kan få til middag. Nammis! Så vil jeg gratulere alle mødre der ute med morsdagen! Jeg har verdens beste mamma.♥ Jeg må bare dra nå, må rekke toget!


 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg