et morsomt filmtips

Hallo! Nå har jeg nettopp spist noen ostesmørbrød, og så har jeg laget fruktsalat til dessert. Fruktsalat er noe av det beste jeg kan få til dessert faktisk, helst med litt krem. Pleier å kutte opp banan, appelsin, pære og eple, og så har jeg oppi fruktcoctail i sukkerlake og mørk sjokoladebiter. Altså NAM! Er så godt! Man skulle jo tro at fruktsalat er ganske så sunt, men ikke min fruktsalat. Haha! Frukt duppet i sukkerlake♥♥

Jeg jobbet til 19 i dag, så jeg har ikke vært hjemme så veldig lenge. Nå skal jeg legge meg under dyna på sofaen og se noen episoder av Ex on the beach. Skulle ikke den serien komme til Norge? Håper det! Hadde vært sykt, haha. Nå ligger Suzie ved siden av med og krever oppmerksomhet, er nesten så hun legger seg oppå PC’en. Haha, søte dyret. Vi kaller henne forresten aldri for Suzie, til vanlig er ”lisjkatta” det vi kaller henne. Hun er bokstavelig talt ikke så veldig liten lenger, men det har bare blitt sånn. Lille pusen blir 2 år om et par måneder faktisk!

Veeel, jeg skulle skrive ned en filmtips til dere også. Jeg glemte det helt og trykket på publiser først, og da jeg skulle begynne å skrive skulle PC’en selvfølgelig oppdateres. Typisk! Uansett.. Dere har sikkert hørt om den danske serien Klovn? Den har en egen film også, og den så jeg og Anders da vi var på besøk til pappaen hans i helga. Jeg digget filmen, så den må dere se! Helt syk film egentlig, haha! 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg