kan aldri få barn

Hey! De fleste har vel lagt seg for lenge siden, jeg sitter enda oppe og gjør egentlig ingenting. Har nettopp sett en episode av ‘Botched’ og tidligere i kveld så jeg på en serie som heter ‘The handmaids tale’. Den serien virket utrolig bra! Veldig annerledes serie egentlig, og jeg gleder meg til å se mer. Den kan sees på HBO Nordic. Jeg våknet ikke før 13-tiden i dag, begynte ikke før klokken 15 på jobb. Jeg sover alltid lenge når jeg kan, kunne sikkert sovet hele dagen, haha. Når jeg har hele dagen fri prøver jeg uansett å tvinge meg selv opp før 12, det er tungt, men vil jo ikke sove bort halve fridagen heller. Når folk sier at de har sovet helt til klokken 10, så må jeg le litt. Haha, klokken 10 er tidlig i mine øyne. Jeg kan seriøst aldri få barn, tror jeg heller fortrekker søvn ass. Haha, for real liksom! Tenk å måtte stå opp 07 hver morgen på fridagene sine, for at en liten hylerunge absolutt vil opp da. Nei takk. Hadde det vært for min del så hadde jeg valgt å aldri få barn. De interesserer meg ikke heller liksom, er bare sykt irriterende. Neida. Joda. Nei, jeg skal være barnefri i maaange år til! Føles som om jeg er den eneste jenta i 20 årene som IKKE er interessert i barn, haha.

På dette bildet har jeg på en leppestift fra MAC som heter ‘Velvet Teddy’, altså den fargen er så fiiin! Perfekt nude. Den ser litt mer rosa-nude på bildet, men det er vel lyset som gjør det. Jeg kjøpte den i sommer, men har faktisk nesten ikke brukt den. Når jeg prøvde den på hjemme så synes jeg plutselig den ble for glinsete, vet ikke helt hvorfor. Jeg sammenlignet den vel med de liquid leppestiftene mine som tørker på leppene. Den blir jo litt mer glinsete i forhold til dem siden den ikke tørker på leppene, men nå elsker jeg den og synes ikke den glinser. Jeg har ryddet og gravd litt i begge sminkemappene mine, og da fant jeg flere leppestifter jeg elsker, men som jeg med tiden har glemt at jeg har. Nå har jeg flere favoritter, så tenkte jeg kunne vise dere i et eget innlegg. Jeg har så mange fine! 

Nå skal jeg se litt serie før senga. God natt!


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg