happy valentines

Hei, håper dere har hatt en fin valentines! Jeg og Anders var ute og spiste i dag for å feire litt. Vi var på Grobian og maten var kjempegod! Vi spiser veldig sjeldent ute, er virkelig utrolig dyrt å spise ute. Men av og til må gå ann! Nå har jeg lagt meg, sov bare i 5 timer i natt, så jeg er mildt sagt trøtt. Jeg sov en times tid på sofaen tidligere i dag, og da jeg våknet følte jeg meg fyllesyk. Haha! Å sove midt på dagen er virkelig ikke noe for meg, blir alltid så uggen når jeg våkner. Jeg merker at når jeg har fått alt for lite søvn så blir jeg fort litt trist og nedfor. Da er det best og legge seg, hehe! God natt!😴🌙

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg