størrelse medium du liksom

Hallo! Nå sitter jeg bare og slapper av i sofaen med Anders, og ser litt på Senkveld imens jeg skriver dette innlegget. Tenk at dette er siste sesongen av Senkveld! Synes faktisk det er litt trist. Da jeg var barn så vi ofte på Senkveld hjemme hos oss på fredagskveldene. Jeg elsket å se på da Thomas og Harald skulle gjøre masse rare og flaue ting, haha. Det gjør jeg enda, men de siste årene har jeg ikke sett så mye på det, det har liksom bare stått på i bakgrunnen av og til. I morgen skal jeg på jobb, og etter det skal jeg ta meg en dram her hjemme, hehe! Blir vel fest etterhvert her, som vanlig når jeg drikker. Sist vi hadde nach her var det fullt hus, haha huff.

Jeg fikk en dødsfin bikini i posten her en dag, som jeg hadde bestilt fra ebay. Jeg så ei jente som hadde den på på instagram, så jeg søkte litt rundt og fant den til slutt på ebay til en billig penge. Se så fiiin! ↓

Jeg bestilte i størrelse medium, slik at jeg var sikker på at overdelen skulle passe. Men dette var laaangt ifra størrelse medium, selv om det står det på den. Både trusen og bh’en var for små, iallefall bh’en. Den dekket jo ikke halve puppene engang, haha! Bikinien er nok i størrelse XS, så da får jeg vel bare prøve å selge den. Faen altså, hadde gledet meg sånn til å få denne! Åååh. Får se om jeg finner i størrelse x-large da, sånn at den ihvertfall passer puppene. Haha, det finnes sikkert ikke engang… Det skal ikke være enkelt å handle bikinier! Der har jeg brent meg før, har handlet i størrelse medium/small, men blir ofte alt for smått. Merkelig! 

Nå skal jeg se noen episoder av The handmaid’s tale. Den serien var SKIKKELIG bra synes jeg, den må dere prøve! Elsker den så langt. Serien er veldig annerledes, og jeg liker jeg. Rå bra!


 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg