cravings

Hallo! I skrivende øyeblikk sitter jeg her å veksler mellom å blogge og å spise brødskiver med nugatti. Haha! Jeg spiste nesten nettopp tomatsuppe til middag, men syntes det smakte så dritt at jeg gadd ikke spise meg ordentlig mett. Jeg har spist tomatsuppe utrolig ofte i det siste (med pølser oppi) og må si jeg er DRITT lei av det. Blir kvalm bare jeg tenker på tomatsuppe haha. Når Anders er på jobb så orker jeg aldri lage meg noe avansert, og da er tomatsuppe enkelt å lage. Men nå er det nok, æsj altså. Fikk skikkelig craving på brødskriver med nugatti, så det sitter jeg å gafler i meg nå. En annen ting jeg craver skikkelig, er lakrissnorer. Altså jeg eeelsker lakris, og da spesielt lakrissnorer eller sånne lakrissnurrer man finner i smågodthyllene. Lakris er helt klart favorittgodteriet. Jeg har heldigvis tyrkisk pepper her, så har en liten backup for mitt tilfeldige lakris-craving. Hehe!

Noen som husker de her? Åååå, beste som fins! Selges de enda? Kan ikke huske å ha sett rustne spiker på flere år. 🙁

I dag har jeg hatt fri, så jeg har ikke gjort så veldig mye. Bare vært her hjemme, vasket litt klær og slikt. Ikke så spennende akkurat. Våknet i morges av at en av naboene hadde fest typ. Haha, var ihvertfall utrolig høy dunk-dunk musikk og folk som gikk ut og inn. Jaja, koselig for dem sikkert. Jeg sover som en stein uansett, og er ikke typen som klager på høy musikk etc. Om folk vil ta seg en fest midt i hverdagen, do it! Haha! Nå skal jeg henge opp litt klær til tørk, og så skal jeg se litt serie. I går kveld så jeg og Anders Ringenes Herre, så kanskje vi ser nummer 2 i kveld. Jeg har jo selvfølgelig sett filmene før, men det er lenge siden. Slike filmer kan man jo se om og om igjen, er jo så vanvittig bra! Tenk hvor sykt det må ha vært å dra på kino for å se Ringenes Herre og du egentlig ikke vet hva du drar for å se, og så er filmen sååå bra liksom. Haha, må ha vært kult. Spesielt for de som digger fantasy. Jeg så den ikke på kino for jeg var for ung, nesten litt synd. Hobbiten så jeg heller ikke på kino, veldig rart for de filmene kom jo for ikke så alt for mange år siden. Hobbiten er også en favoritt. Meeen nok snakk, dere får ha en fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg