for første gang

Hallois. Stod opp for ikke så lenge siden, og nå blir det å lage middag før Anders drar på jobb. Han jobber ettermiddag i dag og jeg har fri, så tenker å vaske her etterpå. Det trengs, så greit å få det unnagjort. Jeg føler en indre uro når det er støvete og skittent irundt meg, så derfor vasker jeg jevnlig. Jeg har alltid vært ryddig av meg, og den egenskapen liker jeg veldig godt. Hehe! Hadde jeg hatt råd skulle jeg definitivt hatt vaskehjelp en gang i uken. Herregud, det hadde vært digg! Selv om jeg bare bor i en 45 kvadrat leilighet, så tar det faktisk litt tid å vaske alt. Gud, tenk hvor lang tid det må ta å vaske et helt hus. Heeeell no, skal ALDRI ha et stort hus!


Luffy ligger og chiller imens kjerringa vasker.

 

Nei, har du sett! Første gang jeg faktisk smiler med tennene på bloggen… ever?! Er det en ting jeg i mange år har vært misfornøyd med utseendemessig, så er det tennene mine. Jeg begynte å hate dem allerede på barneskolen, og da mener jeg virkelig hater. Jeg var så misfornøyd, og jeg husker jeg klaget til foreldrene og at jeg ville ta de ut og sette inn nye. Haha! Jeg husker hvor dårlig selvtillit jeg hadde på grunn av tennene. Jeg hadde så store fortenner, og så var jo ansiktet mitt så smalt og lite. De bare passet rett og slett ikke inn med ansiktet. Når jeg ser tilbake på bilder av meg selv fra barne og ungdomskolen, så forstår jeg hvorfor jeg hatet dem så mye. Det så jo rett og slett ikke bra ut i mitt lille ansikt, i tillegg hadde jeg en meter tannkjøtt. Haha..
 

Uff, jeg husker hvor store komplekser jeg hadde. Jeg hadde det i flere år, det er faktisk nå i det siste jeg har begynt å godta tennene mine. Ansiktet har liksom vokst seg til, og tannkjøttet vises nesten ikke lenger når jeg smiler eller ler. Tennene passer mye bedre til ansiktet mitt, i tillegg gjorde det mye at jeg fylte på leppene. Etter jeg fikk større lepper så ser liksom tennene litt mindre ut, det sa faktisk hun som fylte i dem også. Det føles utrolig bra å ikke hate tennene mine lenger, det er nesten litt sykt å skrive det! Dere aner ikke hvor mange stygge kommentarer jeg har fått angående tennene mine og hvor mange «hvorfor har du så store tenner?» spørsmål jeg har fått. For de har jeg fått maaange av. Det at jeg kan le uten å holde hendene foran munnen føles så utrolig deilig, åh! Haha! Nå kan jeg faktisk smile på bilder uten å føle jeg ser ut som en hest også. Jeg er fortsatt ikke 100% fornøyd med dem, men de plager meg ikke lenger liksom. Og da går det greit. Jeg har alltid ønsket meg helt rette og kritthvite tenner, men det må jeg bare akseptere at jeg ikke har og aldri vil gå. Eller, hvitere tenner kan jeg jo alltid jukse meg til da, ehe! Det har jeg tenkt lenge på, vurderer å bleke tennene. Helt hvite tenner er dødsfint! Vel, nå blir det middaglaging her, vi snakkes!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg