aldri vært så rent

Hey! Nå har jeg omsider satt meg ned, og hører på en dokumentar om Barbie i bakgrunnen. Litt interessangt faktisk. Husker hvor mye jeg elsket barbiedukker selv da jeg var barn. Jeg husker jeg fant en dukke jeg hadde så lyst på i lekebutikken. Den kostet 80 kroner (lol, en dukke koster jo 200 eller mer i dag) og mamma sa at jeg fikk spare til den. Så det gjorde jeg. Jeg sparet og jeg sparet, og etter noen uker hadde jeg råd til den. Haha aw! Det var en mørkhudet dukke husker jeg, med krøllete hår. Jeg hadde enormt med leker, men denne dukken er den jeg husker på best. Jeg tror nok det har noe med at jeg måtte spare til den selv, da satt jeg mer pris på den.

I dag har jeg vasket her hjemme, jeg har holdt på helt siden klokken 16, så nå var det godt å være ferdig! Jeg dro frem sofaen og alt sånn i dag slik at jeg fikk vasket under, slikt tar tid. Ble helt svett, haha! Nå har jeg nettopp vasket dusjen og tok en dusj i samme slengen. Føler meg så fresh nå, samtidig som alt er fresht og rent i rundt meg. Rene sengkler har jeg lagt også, nesten så jeg gleder meg til å legge meg. Den beste følelsen eveeer er å legge seg nydusjet i rene sengklær, i en nyvasket leilighet. Ah, haha digg! 

Samlet sammen alle tomflaskene/boksene i dag, og det ble en del som dere ser. Haha, nesten litt flaut å gå inn på butikken med alle disse. Så mange ølbokser, ser jo ut som den alkisen. Nå venter jeg egentlig bare på at Anders skal bli ferdig på jobb, så skal vi se gårsdagens episode av Helt perfekt og Neste sommer. Glemte å se det i går. 



Nå skal jeg spise litt godterirester fra helgen og chilinøtter!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg