min verste walk of shame

Jeg så fotballfrue skrive om en flau ‘walk of shame’, og da fikk jeg inspirasjon til å gjøre det samme. Haha! Tenkte det kunne være litt gøy, jeg synes ihvertfall sånt er dritgøy å lese om. Her er min verste walk of shame for rundt 7 år siden.

 

Det var vømmølfestival i Verdal, og når det var over i 2-tiden på natten så møtte jeg og venninna mi et par gutter fra Steinkjer. Vi ble etterhvert med dem dit på nach. Skjønner seriøst ikke at vi gadd å dra til Steinkjer på nach! Uansett, venninna mi hadde dratt ut for å ta seg en røyk da vi kom frem, og da hun skulle inn igjen var døren låst. Leiligheten var i en sånn blokk det man må ringe på for at den som bor der skal låse opp, derfor dro hun bare hjem med toget. Jeg visste ikke noe om det, og hadde antakelig blitt med om jeg hadde visst hun skulle dra. Jeg ble altså igjen der, og sov over. Da jeg våknet morgenen etter hørte jeg masse stemmer fra stua. Han jeg var med bodde altså i et kollektiv med mange andre gutter, og han hadde stått opp selv. Der lå jeg altså helt alene i sengen og ante ikke hva jeg skulle gjøre. Jeg prøvde å finne klærne mine på gulvet, og fant til slutt de stygge vømmølklærne fra gårsdagens vømmølfest. Jeg fikk de på meg, og mannet meg opp til å gå til stuen. Da jeg kom til stuen turte jeg nesten ikke å se på noen, og det ble litt stille. Fant skoene mine raskt og stakk fort som fy. Tror ikke jeg sa hadet til han fyren jeg var med engang, synes han var så stygg at jeg latet som ingenting. Haha fyfaen, snakk om å få ølbriller!

Ute var det kjempefint sommervær, dette var i starten av juni og det var masse folk ute. Jeg visste ikke helt hvor togstasjonen var, men heldigvis lå den nesten rett ved der jeg var. Jeg gikk dit og følte alle glodde på meg, der jeg kom med en stygg, skitten shorts og strømpebukse under, og en rutete skjorte. Jeg kom på at jeg ikke hadde noe penger, og ante seriøst ikke hva jeg skulle gjøre, fikk nesten panikk. Til slutt spurte jeg en dame om jeg ikke kunne få penger til toget for jeg hadde «mistet» pengene mine. HAHA herregud at jeg turte! Det hadde jeg aaaldri gjort i dag. Damen var snill og ga meg penger til toget, og jeg kom meg endelig hjem. Da jeg kom hjem lå det to venninner på rommet mitt, de skulle jo sove over. Mamma hadde spurt etter meg tidligere på dagen, men jeg var ikke der, bare vennene mine. Haha… Tror aldri jeg har vært så glad for å komme meg hjem, hele den dagen hadde jeg vært nære på å få angstanfall, haha. Noen dager senere sender han fyren meg melding om vi skal møtes, og jeg svarte selvfølgelig nei. Plutselig sier han ”du væt æ like dæ jah?”. WTF? Fyren var ikke bare jævlig støgg, men helt koko i hodet også. Slettet han på facebook og prøvde å fortrenge det hele. Hahah…

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg