på tide å spare

Hallo! Jeg har akkurat sett på Tangerudbakken, ååå de er så søte! Hehe♥♥ Synes dagens episode var litt trist jeg. 🙁 Jeg kom hjem for noen timer siden, jeg dro for å besøke pappa og familien etter jobb i går kveld. Jeg sov over, det er alltid like koselig. Alle skulle hatt en så snill og artig familie som jeg har. Shit, jeg er heldig! Jeg er evig takknemlig for familien min, det tenker jeg ofte over. Noen har jo nesten ikke noe familie og det synes jeg virker så trist, derfor setter jeg stor pris på å ha en ganske stor familie!

Nå er jeg ihvertfall hjemme, og i morgen blir det en liten tur på jobb og så har jeg fri i noen dager. Da skal jeg se på en serie som heter ‘Legion’, den har nettopp kommet på netflix. Jeg så en episode i går, og den virket jo bra. Anders har sett hele sesong 1, og han sier serien er råbra. Så da håper jeg den er det! Jeg har sett ferdig ‘The handmaid’s tale’, den serien var bare så bra. Det kommer en ny sesong i april om jeg ikke tar helt feil, gleder meg! I april kommer også enda en sesong av ‘Punisher’ og enda en sesong av en serie jeg ikke kommer på hva var. Haha, fikk helt hjerneteppe her. Jeg er et skikkelig seriemenneske, jeg virkelig elsker å se på serien. Helst på kveldene da, når det er mørkt ute. Da er det så koselig å se på serier under pleddet.♥ En ting som er bra med vinteren ihvertfall! 

Her en dag fortalte mamma at hun hadde spart 5000,- med mikrosparing. Det fungerer slik at hver gang du drar kortet, så blir det trekt et sum (du bestemmer selv) fra kontoen din som blir ført til en slags sparekonto. Utrolig snedig måte å spare på! Jeg har hørt om denne typen sparing før, men har aldri ordnet det selv. Nå har Anders fikset slik at det blir trekt 20 kroner hver gang han drar kortet, og jeg tenker å gjøre det samme. 20 kroner merker man jo ikke, med mindre man er veeeldig blakk, men da er det jo bare å fjerne det. Så nå får vi se da, hvor mye jeg har spart på 2-3 måneder. Det blir nok litt, tenker jeg!

Nå skal jeg hente meg et eller annet å spise på, og så skal jeg se ‘Botched’ på tv2 livsstil. Haha, jeg liker slike programmer, og så elsker jeg de to kirurgene. Så kule!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg