på besøk

Hei! Jeg kom hjem for en times tid siden – jeg, Anders og svigermor har vært på besøk hos mamma. Svigermor har aldri vært på besøk til mamma, så koselig at hun også ble med! Jeg og Anders har jo vært kjærester i snart 4 år(!!!), så er jo fint om foreldrene våres blir litt kjent også. Vi spiste taco og så ble det oreodessert etterpå. Oreodessert er så syykt godt! Smaker helt himmelsk. Nå har vi sett litt på serien Legion, men helt ærlig så likte jeg ikke den serien så godt. Ikke heeelt min type serie, så den gidder jeg ikke følge med mer på. Nå spiller Anders istedet, og jeg skal se på The Kardashians. Er lenge siden jeg har sett på det nå, jeg gikk litt lei. Synes ikke det er så bra lenger egentlig. De første sesongene var mye bedre, men nå er liksom alt så tilgjort. Det liker jeg ikke, det virker litt som om de finner på ting å gjøre for å underholde. Da blir det så falskt føler jeg. Så nei, Keeping up with the Kardashians har tapt seg de siste årene.



Det blir altså bare en rolig kveld her, men i morgen tenker vi å ta oss en fest. Det er marsimartna her i Levanger nå, så den store festdagen er jo egentlig i dag. Men det ble litt sent å begynne å drikke nå, så blir heller i morgen. Jeg hater uansett å drikke på fredager, aner ikke hvorfor men lørdager er liksom mer fest-dag for meg. Haha! Dere får ha en fin helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg