nye bikinier bestilt

Fine bikinier, eller hva? Elsker dem! Siden vi går mot sommer og jeg eier seriøst kun EN bikini, så har jeg kjøpt litt nye. Jeg og Anders tenker jo å dra på ferie i sommer også, og da vil jeg ha noen freshe bikinier. Det er så utrolig mange fine bikinier for tiden, jeg dør! Nå håååper jeg bare at de her passer, for deeet er ikke sikkert. Alle er fra ebay, unntatt den grønne, den er fra shein. Den blåe har jeg fra før, men den ble alt for liten. Jeg bestilte den i størrelse medium sist, men den kunne seriøst passet er 12 åring. Haha, helt sykt. Så derfor kjøpte jeg i størrelse XL (hvis ikke var det XXL, husker ikke helt) så håper at denne passer da. Haha, har aldri kjøpt en bikini i XXL, men sånn går det når de utenlandske størrelsene er helt fucked up. Jeg elsket denne bikinien, så håper i det minste den passer over brystene denne gangen da.



Jeg er ikke heelt komfortabel med at vi går mot bikinisesongen, skal jeg være ærlig. Jeg synes kroppen min ser så slapp og ”slafsete” ut. Den hadde hatt godt av en tur på treningssenteret, for å si det sånn. Jeg er ikke helt fornøyd med den nå, desverre. Spesielt ikke rumpa, herregud så hengeræv jeg har fått de siste årene, det er helt sykt. Baaah, hvorfor ble jeg ikke født med en naturlig pen kropp, slik at jeg ikke trenger å trene? Haha, jeg er alt for lat. Vet det sikkert er idiotisk av meg å si slikt om meg selv, men det er nå det jeg føler. En annen ting som irriterer meg litt når jeg sier at jeg er misfornøyd med noe ved meg selv, er at andre skal si ”du er fin som du er” blablabla. Hva DU synes om meg, telles ikke, så du trenger ikke si det. Haha.. Jeg bryr meg seriøst kun om hva JEG synes om meg selv, ikke hva du synes. Det er ikke noe vits i å prøve å prakke dine meninger om meg over på meg, for jeg mener det jeg mener uansett. Sånn, da var det ute av verden! Nå skal jeg se på the Kardashians og drømme meg bort i de perfekte livene deres. Yep!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg