det positive med kvinnedagen

Hei. I dag har jeg hatt besøk av Ivan, og nå har han dratt hjem. Vi så på en film som het ‘Clinical’, den var helt grei, men ikke det beste jeg har sett liksom. Jeg laget fruktsalat til oss også, og krem. Fikk så sykt lyst på det, haha! Det var skikkelig godt, og vi spiste faktisk opp alt sammen. Stakkars Anders fikk ingenting, haha, han er på jobb skjønner dere. Jeg er så mett nå at jeg ruller, og magen min er så oppblåst at jeg ser gravid ut. Kjempehot, yesda! Jeg har sett på to matprogram i kveld, og jeg bliiir så sykt fristet av maten på tv’en. Så jeg har bare spist og spist, og etterpå skal jeg spise enda litt mer. Da blir det pyttipanne, sånn man kjøper i pose. Ikke det mest spennende, men det funker. Jeg blir så sulten av å se på matprogrammer på tv, jeg dør. Dennis lagde meksikansk tomatsuppe med kylling på 4-stjerners middag i dag, så det skal jeg få med meg Anders på å lage en dag. Det hørtes skikkelig godt ut! Haha, jeg tenker bare på mat i dag. Skulle tro jeg var gravid, but i’m not. Heldigvis.



I dag er det den internasjonale kvinnedagen, og egentlig driter jeg i hele denne dagen. Jeg er for likestilling og alt det, men er ikke akkurat slik at jeg feirer den, eller går rundt og sier ”gratulerer” til alle kvinner jeg møter på gata. Har uansett nesten ikke vært utenfor døra i dag, haha. Men en positiv ting er det med denne dagen, og det er at det er så mange konkurranser på facebook. Liksom, BRA konkurranser. Jeg har meldt meg på alt tror jeg (haha for en taper) og håååper at jeg vinner noe. Det gjør jeg ikke uansett, men det er går an å prøve. Den aller beste konkurransen var en meny hadde i dag, der man kan vinne biffmiddag for to. Haha, jeg elsker biff, det er virkelig det beste jeg vet. Altså jeg hadde heller villet vunnet en skikkelig biffmiddag for to, enn sminke for 1000kr. LETT! Ikke at den konkurransen hadde noe med kvinnedagen å gjøre da, men den slo alle konkurransene som var i forbindelse med kvinnedagen.

Nå skal jeg gå og lage meg mat. Målet for tiden er å spise så ofte og mye som mulig, jeg vil opp minst 7-8kg til. Jeg veide meg i går, og jeg veier nå 54kg. Det er jeg skikkelig stolt over, herregud for 2 år siden veide jeg bare mellom 46-48kg. Jeg gikk jo opp 1kg ca pga silikonet, men ellers så har jeg gått opp 5-6kg. Målet var på den tiden å veie minst 50kg, og det har jeg klart nå. Så det er jeg veldig happy med!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg