det gledes

Hey! Jeg kom nesten nettopp inn døren, har vært på besøk hos Ivan i dag. Var koselig! Hadde faktisk ikke vært der siden før jul, så det var på tide. Er alltid så koselig å være der fordi han har det så fint hos seg! Skikkelig hjemmekoselig liksom. Det er ikke ofte at menn har det fint og koselig hjemme hos seg, men Ivan er jo gay. Hehe! Nå venter jeg egentlig bare på at Anders skal komme hjem fra jobb, og så skal vi se paradise hotel. Det gledes! Håååper at denne sesongen blir bra nå da, og at den ikke suger like mye som den forrige sesongen. For den sugde virkelig, dritkjedelig. Helt ærlig så har jeg aldri syntes at norske paradise har vært sånn kjempebra, det er jo aldri noe skikkelig drama. Virker nesten som om norske mennesker er for godt oppdratt, haha…? Den svenske og danske versjonen er mye bedre synes jeg. Nå står ‘jakten på kjærligheten’ på i bakgrunnen, og jeg spyr litt i munnen. Guuud for et kleint program, hjelp meg! Jeg husker en gang da jeg fulgte med sånn halvveis, så var det ei bondedame som bare hadde sånne ”rånergutter” hjemme hos seg. Hun selv virket ganske voksen og ordentlig, og så hadde hun 3-4 gutter som virket som noen småtasser hos seg. Ler meg ihjeeel, det så bare så dumt ut.

Nå skal jeg betale litt regninger. Bye bye money! Det er så trivelig. Men det verste jeg vet er å ha ubetalte regninger liggende, bare må betale de bort med en gang. Det er jo forsåvidt bra. Ser for meg jeg og Anders aldri hadde betalt regningene våre, og hadde endt opp på luksusfellen. Jeg dør, haha! 

4 kommentarer

Siste innlegg