green bikini

Fikk denne søte bikinien i posten i dag. Er den ikke fin? Jeg elsker den! Så fin grønnfarge. Jeg bestilte den fra shein.com for rundt en uke siden, og var sikker på at jeg måtte vente i 2-3 uker til. Så ble veldig overrasket da den kom i posten allerede, vanligvis pleier jeg å måtte vente i 3-4 uker. Jeg var veldig usikker på kvaliteten på denne, siden shein ikke alltid leverer super kvalitet på klærne sine, har jeg hørt. Men kvaliteten på denne kjentes veldig bra, det har forsåvidt alle de andre klærne jeg har bestilt derfra også gjort. Men jeg kjøper aldri klær som ikke noen andre har skrevet en omtale om/lagt ut bilde av, det tør jeg ikke. Det som er så bra med shein er at folk nesten alltid legger ut bilder av klærne de har kjøpt, slik at vi andre kan se hvordan det ser ut i virkeligheten. Det synes jeg er genialt, da blir det såå mye enklere å kjøpe klær, for da kan jeg sammenligne størrelser også, om de er små eller store i størrelsen.

Nå skal jeg straks ta toget til Verdal, jeg skal besøke mamma og sove over der. Jeg og mamma skal på kino for å se Utøya filmen, det gleder jeg meg skikkelig til! Blir sikkert veldig spesielt å se siden dette er noe som faktisk har skjedd i Norge for bare 7 år siden. Er veldig spent på denne filmen. Faktisk gruer jeg meg litt også. Jeg har ikke noe spesielt forhold til det som skjedde på Utøya, jeg kjente jo ingen som var der. Men det er jo sjukt det som skjedde der, så jeg lurer veldig på hvordan de har formidlet dette i en film, blir kanskje litt ubehagelig, jeg vet ikke..? Gleder meg til å se den ihvertfall.

Nå skal jeg pakke litt, og så må jeg stikke. Ha en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg