iskaldt

Hallo! Jeg kom hjem for en halvtime siden, jeg og Anders har vært på magneten og litt forskjellig. Ble en kjapp lunsj på burgerking også, har ikke vært der siden det ble pusset opp. Må si det ble mye bedre og større! Vi skulle i hovedsak til magneten for å kjøpe oss utebukser. Vi skal jo være med på hytta i påska, og ingen av oss eier noen utebukser, så da måtte vi nesten handle det. Har jo kommet en sport outlet butikk rett ved magneten, og der fant vi oss bukser begge to til en veldig billig penge. Min kostet 400kr, og Anders fikk seg bukse til bare 250kr. Var masse billig der, kjempesnedig! Vi kommer jo ikke til å bruke disse buksene noe særlig ofte, så vi ville ikke legge så mye penger i det. Ble faktisk skikkelig fornøyd med min, den var veldig fin og satt perfekt på! Jeg har faktisk ikke vært på hytta på 3-4 år. Da jeg var der sist var da jeg begynte å holde på med Anders faktisk. Jeg hadde sovet over hos han, og så dro jeg til hytta dagen etterpå en dag i påsken husker jeg. Det var utrolig dårlig vær den første dagen, håper været blir bedre denne gangen. Nå har det jo vært utrolig fint vær i snart to måneder, så hadde vært veldig typisk om det ble drittvær akkurat de to dagene vi skal dit. Krysser fingrene for sol! Skal ta med meg kameraet også, vil knipse noen fine bilder på fjellet. Det er mormor og morfar som har hytte i Vulusjøen. Synes det er veldig fint der om vinteren. Blir gøy å teste skiferdighetene igjen, haha! Blir iallefall gøy å se Anders på ski, det ser jeg ikke helt for meg. Hahah!

Jeg spurte han mannen i kassa om denne var vanntett, og da sa han sånn her ”den tåler 1000 milliliter vann” (noe sånt), som om det sa meg så veldig mye, haha. Jeg gadd ikke spørre mer, så får håpe den ikke blir våt bare det kommer litt snø på den liksom. 

På burgerking så kjøper jeg som vanlig nuggets og chips. Nuggets 4 life♥ Jeg elsker nuggets, heh. Nuggets dyppet i hvitsløkssaus, oh yes! Det var så kaldt i dag at vi tok taxi hjem etterpå, haha. Åååh kan det ikke bli vår nå, jeg fryser jo ihjel snart. Jeg er ikke skapt for vinter og minusgrader, men jeg er heller ikke skapt for for mye varmegrader. Så hvor jeg hører hjemme det vet ikke jeg, på en annen planet sikkert. Enten så fryser jeg eller så svetter jeg ihjel, er liksom aldri noe mellomting. Lol.

Elsker denne bodyen! Kjøpte den på bikbok for ikke så lenge siden. Nå skal jeg og Anders se på Bates Motel, har kommet ny sesong på netflix. Jeg har ventet sååå lenge på sesong 4, tok jo virkelig 100 år. Om du liker at det skjer masse sykt hele tiden, så må du se på denne serien. Jeg digger den! Etterhvert blir det taco. Gleder meg, er allerede blitt sulten igjen.


 

Søte Luffy! Kattene holder seg mest inne nå om dagen, er nok for kaldt ute. De ligger og sover konstant, er utrolig hvor mye katter kan sove! Shit for et chill liv kattene har, i mitt neste liv (som om det finnes, heh) vil jeg bli katt. Forresten, det er nesten litt rart hvor mye kattene ligner på meg og Anders. Luffy er veldig lik Anders, og Suzie meg. Luffy er veldig nysgjerrig og skal se på alt, han har grønne øyne og han spiser jævlig fort, akkurat som Anders. Suzie er mer rolig og litt mer uinterresert, litt skeptisk til nye folk, har blåe øyne og spiser veeeldig tregt, akkurat som meg. Hehe, nesten litt rart!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg